Kaisla
Customer experience
Reviews (37)
These reviews don't affect the average
En ymmärrä aiempia kommentteja.
Hampurilainen yksi parhaista Tampereella, palvelu loistavaa, erityismaininta n. 30 vuotiaalle pätevälle ja hauskalle vaalealle miestarjoilijalle.
Puitteet kohdillaan. En voi kuin lämpimästi suositella!
25€ toastista missä piti olla turskaa, jota ei kyllä kahden ihmisen annoksesta ikinä löytynyt.
Voi surkeuden surkeus.
Täällä oli kiva käydä aiemmin, nyt voi unohtaa paikan. Käsittämättömän surkea nuori poju tarjoilemassa.. tokaisu viiniä kannattaa ottaa heti riittävästi, ettei tarvi juosta koko ajan.. jälkiruokalista/juomalista oli jo liikaa pyytää, sanoin että antaa olla..
Kesken ruokailun tullaan kyselemään lippujen ostoa, kun illan artisti esiintyy.. olisi varmaan ollut parempi myydä ne jälkiruuat ja pitää hieman väkeä paikalla..
voi voi ja voi..
Häränliha-annoksessa kaksi pientä, kuivaa lihanpalaa ja jättikatkaravussa AINOASTAAN5kpl katkarapuja, tarjoilia vain kuittasi, että ovathan nemelko isoja!!!
Ei houkuttele menemään uudestaan.):
Tarjoilija ylimielinen, kaikki tietävä?
Ruoka mautonta, eineksiä myös ala cartessa.
Terassi lähes tyhjä vaikka aurinkoinen ilta,
En mene toiste.
Mekin olemme usean vuoden ajan käyneet ja pitäneet ruoasta, ihmettelimme muutosta ja saimme tietää omistajan vaihtuuneen. Ei enää yllä ruoka entiselle tasolle ja parin kerran kokeilun jälkeen etsimme toisen paikan.
Kaislan lounaalta löytyy nykyään eineksiä joihin en ole aikaisemmin tässä suosikkiravintolassani törmännyt ? Onko keittiöporukka vaihtunut vai mistä lienee kyse ?
Kaislan lounas on edellisistä vuosista mennyt alaspäin.
Liekö syynä omistajanvaihdos Restamaxille, joka on valitettavasti tarkoittanut useassa ruokapaikassa laadun alenemista. Enpä tiedä mistä se johtuu, mutta mikäli tässä paikassa laatu alenee vielä aina niin hitaan palvelun lisäksi, ei varmastikaan kävijöitä riitä kuin yhdeksi kerraksi...
Nyt kannattaisi sitten oikeasti miettiä laatua sen hinnan lisäksi. Jos hinnat nousevat ja laatu laskee + palvelu huonoa koska työntekijöitä ei kouluteta ja koska ovat satunnaisia tekijöitä vuokrafirmoista, ei kukaan tule toista kertaa. Jo viime kesänä ruokaa ja palvelua sai odottaa välillä jopa tunnin (hiljaisena iltana).. RUoan taso ei missään nimessä saa laskea!!!
Mitä Kaislan lounaile on tapahtunut, taso laskenut huimasti viime kesästä ?
Iso terassi, jossa mukavasti kaikenkokoisia pöytäryhmiä varjossa tai auringon paahteessa.
Lounasaikaan paljon moitittu palvelun hitaus/puute ei haittaa ollenkaan, koska rahastus sentään toimii sujuvasti ja buffetpöytä pidetään koko ajan täynnä.
Lounasbuffetin tarjonta ei ollut ylenpalttinen, mutta riittävän monipuolinen. Salaatit näyttivät houkuttelevilta, koska asetteluun oli panostettu, vaikka raaka-aineet olivatkin tavanomaisia. Kana oli valitettavasti hirvittävän kuivaa. Keittolautaset olivat kaikki tiskissä, joten sitä emme saaneet ollenkaan, vaikka keittoakin tarjolla oli. Jauhelihakastike oli kovin arkista paikan maineeseen nähden, mutta toki aivan maistuvaa.
Paikalla oli paljon lapsiperheitä.