Kotipizza Kerava - Keskusta
Kundenerfahrung
Bewertungen (5)
Tilattiin ennakkoon että haettaisiin pitsat sitten kun ne ovat valmiina. Noh.. viestissä luki että menisi 15 min mutta todellisuudessa meni noin 45 minuuttia. Aluksi kysyttiin meiltä että ollaanko tilattu ja millä nimellä hän sanoi että pitsat ovat vielä uunissa ja menee hetki, noin 20 min myöhemmin ei ollut edelleen kuulunut mitään ja päätettiin mennä tiskille kyselee pitsojen perään ja ne olivat valmiina ja jopa jäähtyneitä, oletettiin että he olisivat tuoneet meille, eikä asiakkaiden tarvitse kysellä perään. Keittiössä oli nuoria naisia ja heidän kiroilu kuului saliin asti. Huono palvelu mutta ruoka oli hyvää vaikka vähän jäähtynyt olikin.
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
Keravan surkein pizza. Täytettä ei nimeksikään ja maku täysin mauton.Palvelu myös hälläväliä-tyyliin. Onneksi Keravalla on muitakin pizzapaikkoja. En avaa paikan ovea enää ikinä.
Yleensä Kotipizzasta saa juuri sitä, mitä on halunnutkin. Toisin kävi. Tilasin tuplasalami- herkkusieni-pitkä vihreä chiliyhdistelmän ja valkosipulit niskaan. Alennuskupongilla otin, liekö vaikuttanut asiaan? Salamia ruhtinaalliset KAHDEKSAN viipaletta, sieniä oli vaikea löytää, chili oli aaivan jotain muuta kuin olin pyytänyt.. Valkosipulia eivät saaneet mokattua. Ala-arvoista sianruokaa. Ei ikinä enää. Onneksi täällä on paljon muitakin pizzerioita.
Surkeaa palvelua, kumpikaan ei tiedä mitä tekisi (vaalea viiksentynkiä omaava mies ja tyttö jotain tatskoja oli ainakin).
Puhelintilaukset ohittivat paikalle vaivautuneet, heissäkin oli joku etuilujärjestys. Mautonta, raakaa ym. Yleensä kotipizza maut ovat vakioita, mutta Keravan yksikkö on alle arvostelun.
Ei koskaan enää sinne.
Etsin lounaspaikkaa ja mieleni teki pitsaa, joten päätin testata uuden kotipaikkakuntani Kotipizzan.
Kohtalo oli kanssani eri mieltä.
Haahuilin hetken ulkona pohtien lounastarjousta, jonka jälkeen siirryin sisälle pähkäilemään samaa asiaa. Tiskin takana oli nuorehko kaveri puhelimessa, selvästikin yksityispuhelu menossa. Pöydissä pari syöjää, pari pöytää siivoamatta, uunissa pitsa tai pari. Perussettiä. Se sentään ei sitä ollut, että vaikka annoin tiskin takana olevalle puhelurauhan minuutin-parin ajaksi ennen tiskille siirtymistäni, ei tämä kuitenkaan tehnyt elettäkään puhelun lopettamiseksi (mistään kriisistä ei puhelussa ollut kyse, jotain naureskelua viikonlopusta). Olisin vielä jaksanut odottaa, mutta kun työntekijä näki minut tiskillä, hän KÄÄNSI SELKÄNSÄ JA JATKOI PUHUMISTA, SIINÄ TISKILLÄ. Se riitti vakuuttamaan minut siitä, että parempi kun en häiritse nyt enkä jatkossa.
Community
Fans (0)
Diese Leute haben dieses Restaurant als Favorit markiert..
Leute, die sich für dieses Restaurant interessieren (0)
Standort
http://kotipizza-kerava.pizza-online.fi