Kuningas
1 Bewertung
Hyvässä ravintolassa on hyvää ruokaa :3
Abzeichen
Blog link
Bewertungen (1)
Bewertungen älter als 2 Jahre
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
Hyvää ruokaa!
Tilaamme perheen kanssa aina täältä pizzaa! Ruoka on maittavaa ja maukasta, vaikka päätyykin nopeasti perheemme suihin. :)
Suosittelen todella juuri tätä paikkaa jos, sattuu olemaan nälkä tai tarvitsee vaihtelua koti ruuasta.
(Ps. Kuningas pizza on lemmpparini. ;) )
Erfahrung: Mittagessen
•
Preis: 8€
•
Hinzugefügt: 19.06.2024
Note 0