Hauppi

20 reviews

Badges

Blog link

Reviews (20)

Reviews older than 2 years
These reviews don't affect the average
Restaurant: Ravintola Bacadell Pizzeria pizzaa
     
     
     
Experience: À la carte Added: 09.10.2015
Rating: 0

Restaurant: Hesburger Antintalo hampurilaisia
     
     
     
Experience: À la carte Added: 26.09.2015
Rating: 0

Restaurant: Pho Ngon vietnamese cuisine aito vietnamilaista
     
     
     
Experience: À la carte Added: 26.09.2015
Rating: 0

Restaurant: Hesburger Hämeenkatu hampurilaisia
     
     
     
Experience: À la carte Added: 26.09.2015
Rating: 0

Restaurant: Hesburger Hämeenkatu hampurilaisia

Akateeminen Hese on pieni, mutta tehokas pikaruokapaikka Yliopistonmäen juurella. Henkilökunta on selvästi parempaa kuin muissa ketjun paikoissa. Hyvät aukioloajat!

     
     
     
Experience: À la carte Added: 18.04.2013
Rating: 0

Restaurant: Hallis Kebab & Pizzeria pizza & kebab
     
     
     
Experience: À la carte Added: 26.09.2015
Rating: 0

Restaurant: Hallis Kebab & Pizzeria pizza & kebab

Halliksen ainoa etu on sen sijainti, kun kilpailijoita ei ole. Ruoka itsessään on juuri sitä samaa kuin muissakin pizza-kebabeissa, samasta tukusta haettu ja samalla tavalla valmistettu. Mitään erityistä yritystä ei ole.

Kuitenkin omistajalla tarvetta vedättää arvosteluja ylös täällä, muutaman tuntemattoman kommentin perusteella?

Päivitys: sorruin vappukrapulassa hakemaan pizzat Halliksesta ja oli kyllä iso virhe! Ensimmäinen kerta kun pizza jää maun, tai pikemminkin sen puutteen takia syömättä. Hirveää paskaa. Palvelu oli kuitenkin aurinkoista.

     
     
     
Experience: À la carte Added: 04.05.2013
Rating: 0

Restaurant: Kotipizza Turku - Hämeentie pizzaa
     
     
     
Experience: À la carte Added: 26.09.2015
Rating: 0

Restaurant: Treffi Kebab Pizzeria
     
     
     
Experience: À la carte Added: 26.09.2015
Rating: 0

Restaurant: Pizzeria Ali Baba Pizzeria Nummessa

Täältäkin on tullut joskus rulla haettua.

Rulla oli kooltaan selvästi normaalia pienempi, mutta niin oli myös hintakin. Maku oli ihan ok.

Ravintola oli juuttunut jonnekin 90-luvulle ja oli nurkista vähän saastaisen oloinen. Tunnelma oli tosi pysähtynyt ja jokseenkin ankea.

Lähistöllä on parempikin paikka, joten tuskinpa palaan tänne.

     
     
     
Experience: À la carte Added: 26.09.2015
Rating: 0


Images


Followers

Lists

Bookmarks


Favorites