KristiinaK

1 review

Badges

Blog link

Reviews (1)

Reviews older than 2 years
These reviews don't affect the average
Restaurant: Foxy Bear pizzaa

Surkea palvelu pilasi käyntikokemuksen. Tai en edes käyttäisi sanaa "palvelu" tässä paikassa. Ruokahalua ei myöskään lisännyt ympärillä pesunestettä pöytiin suihkutteleva tarjoilija. Pitsa oli syötävää. En mene uudestaan!

     
     
     
Experience: À la carte Added: 17.02.2016
Rating: -1


Images


Followers

Lists

Bookmarks


Favorites