Senaste recensioner: Mänttä

1 Recension

Todella hyvä pizza ja kebab.

     
     
     
Upplevelse: À la carte Tillagt: 05.06.2026
Betyg: 0
1 Recension

Pizzani oli osittain palanut ja kova pohja. Puuttui myös täytteitä. Saman kokoinen pizza mitä pakastealtaastakin saa. Jopa se pakaste pizza ois maistunut paremmalle tässä kohtaa. Ei maha täyttynyt. Mainostavat kotiin kuljetusta ja sitä ei todellisuudessa ole.

     
     
     
Upplevelse: À la carte Tillagt: 06.02.2026
Betyg: 0