Pressan Pizza
Customer experience
Reviews (34)
These reviews don't affect the average
Olen saanut Pressasta ennen hyvää palvelua ja hyvää ruokaa.
Tänään kävin ja odotimme 40
minuuttia pizzojamme. 3 pizzaa tilattiin ja pöydästä kuikuiltiin jälkeen tilanneiden saavan monia pizzoja ja aterioita ennen.
Vihdoinkin, pizzat saapuivat. KYLMINÄ. Yhteen pizzaan pyydettiin valkosipulia, mutta valkosipuli ei pizzaan asti päätynyt.
Löysin pizzastani myös katkaravun, vaikka se ei täytteisiini kuulunut.
Muutenkin se, että maksan palvelusta ja ruoasta, joudun itse ottamaan palan foliota jos en jaksa syödä ja palauttamaan omat astiani, joka on ravintolassa tai pizzeriassa todella outoa ja huonoa.
En suosittele paikkaa enää kenellekkään. Paitsi tietenkin jos on aikaa turhalle odottelulle, pitää kylmästä ruoasta ja on ihmispelkoinen eikä halua palvelua.
Porin paras pitsapaikka. Tenavakin sanoo että pressaan on pakko päästä. Taas on maha täynnä.
Ihastuin vaihtorahojen kanssa sählänneeseen neitiin. Ruokakin oli hyvää, vaikkakin pitaleipä hieman kuivahkoa
Paras paikka
Syödään usein kebabit ja pizzat perheen kera--hyvää on ja kunnon annokset. Kymppikortti toimii.
Aivan kamalaa. Valitettavasti. Pizzassa kuuluu mielestäni olla neutraali juusto, pressassa se taisi olla emmentalia, joka tapauksessa se kyllä pilasi koko pizzan ja maistui kamalalta. Sitten pizzasta puuttui valkosipuli, kävin pyytämässä sitä ja kun maistoin sitä valkosipulia niin se oli kyllä aivan kamalan makuista. Pizza oli todella ohut, kyllähän siis pizzan kuuluu olla ohut mutta tämä oli ihan liian ohut jo. Surkeaa oli myös se että jos ruuan ottaa mukaan, joutuu itse repäisemään foliopalan tiskin päädyssä nököttävästä foliorullasta.. Henkilökunnan kuuluisi mielestäni pakata ruoka puolestasi. En mene uudestaan, en suosittelisi kenellekkään.
Taas puuttui mestaripizzasta valkosipuli ja toisessa pizzassa vain kolme täytettä neljän sijaan. Tarkkuutta tilauksiin!!!
Pizzan laatu yksi Porin parhaimpia. Hinta-laatu aikalailla siinä missä pitääkin. Mutta nyt tulee iso, mutta. Paikan työntekijät voisivat kaikki käydä kurssin, jossa opetetaan asiakaspalvelun perusteet. Yksi hymy tai kohteliaisuus muuttaisivat ateriointikokemusta paljon. Vaikka paikalla olisi kolme työntekijää ei kellään tunnu olevan aikaa ottaa tilauksia vastaan.
55 min odotin rullakebabbia.
loppujen lopuksi sain vielä kylmänä !
kebabin laatu samaa kuin kaupan pakasteesta ostettuna.seurailin odotellessani muita asiakkaita ja ruuat menivät väärille ihmisille,kotoa tilatut ruuat eivät olleet valmiita hakiessa ym
ei kyllä tarvitse toisten mennä !!
Community
Images
Fans (0)
These people have marked this restaurant as a favourite.
People interested in this restaurant (0)
Location
02 6355380