Gugu
2 reviewsBadges
Blog link
Reviews (2)
These reviews don't affect the average
Vierailin ravintolassa lounasaikaan imeväisikäisen tyttäreni ja ystävättäreni kanssa.
En valitettavasti voi suositella paikkaa pienten lasten vanhemmille, koska asennoituminen lapsia kohtaan ei ole ystävällistä, lasten ateriavalikoima on hintaansa nähden huono. Alle vuodenkin ikäisestä lapsesta peritään täysi hinta, vaikka hän ei söisikään lounasbuffetista muutakin kuin pari hedelmän palaa(!).
Vuosia sitten kyseinen ravintola sijaitsi Kasarmitorilla, jolloin kävin siellä lähes joka viikko, toisinaan useita kertoja viikossa. Tuolloin ruoka oli maukasta, hyöryävän kuumaa ja se tarjoiltiin pöytiin. Ravintolan muutettua Kaisaniemeen lounaslistan on korvannut pettymykseksi osoittautunut buffet.
Lounasbuffet koostuu sushipaloita, alkupalakeitosta, salaatista, riisistä, muutamasta lämpimästä ruoasta ja hedelmistä sekä kahvista ja teestä. Sushipalat olivat selkästi kuivahtaneita ja seisseet pitkään noutopöydässä. Ne oli tehty halvimmista mahdollisista raaka-aineista (tuoretta kalaa ei ollut käytetty). Alkupalakeitto oli sinänsä maukas ja tavanomainen, mutta sen raaka-aineet eivät olleet tuoreita, mm. purkkiherkkusieniä ja pakastevihanneksia oli käytetty. Lämpimissä ruoissa oli erittäin vähän kasviksia ja lihaa. Sen sijaan niissä oli paljon kovia bambun paloja. Currysta puuttui potku täysin ja ruoka oli haaleaa. Kasvisvaihtoehtoja oli kaksi, joista maiston nuudeleita, jotka olivat ihan maukkaita, mutta annoksessa ei ollut juuri muuta kuin nuudeleita ja kananmunaa. Hedelmäsalaatti oli kiva lisä, mutta siinä oli käytetty pelkkiä omenoita ja viinirypäleitä.
Palvelukokemus oli pettymys. Emme kokeneet olevamme tervetulleita ravintolaan. Ensin raahasimme rattaat jyrkiiä portaita pitkin ylös. Ravintolassa oli syöttötuoli, mutta siihen se lapsiystävällisyys loppuikin. Noutaessaan lautasemme tarjoilija ilmoitti, että meidän täytyy maksaa vielä maitoruokinnalla olevasta tyttärestäni täysi lounasbuffetin hinta. Tyttäreni oli istunut rauhallisesti syöttötuolissa ja olin antanut hänelle omenan palan ja kaksi viinirypälettä omalta lautaseltani imeskeltäväksi. Olin hyvin yllättynyt ja kysyin, että onko heillä sitten erikseen tarjota alle vuoden ikäisille lapsille soveltuvia annoksia. 10 euroa on mielestäni kohtuuton hinta omenan palasesta ja kahdesta viinirypäleestä, jotka tyttäreni söi. Tarjoilija totesi tylysti: "Meillä ei ole mikään ilmaista, lapsesta täytyy maksaa koko hinta ensi kerralla". Maksaisin toki mielelläni, jos saisin vastinetta rahoilleni. Poistuimme ravintolasta nöyryytettyinä ja tietoisina siitä, ettei ensi kertaa tule.
Service of the restaurant was extremely bad, rude, unflexible and not customer-oriented. When we tried to give constructive feedback the owner raised his voice and asked whether we think he should fire his employees. He was very defensive and did not want to solve the problem. Actually, I think the problem is the unfriendly customer service concept deriving from the attitude of the owner. I felt very sorry for the staff. Such an unpleasant experience- totally below any acceptable service level.