Regular
3 arvosteluaAnsiomitalit
Blogi
Arvostelut (3)
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Coloradon Hernesaaren myyntipisteen asiakaskokemus oli ala-arvoinen, mutta mieleenpainuva.
Ensimmäisessä vaiheessa tiedustelin, käykö lounasseteli. Kyllä kuulemma käy. Maksamisen hetkellä kassahenkilö ilmoitti, että kaikki muut lounassetelit käyvät, mutta ei käyttämäni 10,40 e seteli. Tätä ei kuulemma ole ohjelmoitu kassaan. Ajattelin, että toivottavasti ovat ohjelmoineet 50 e setelin kassajärjestelmään..
Tästä episodista toivuttuamme menimme odottamaan ruokaa pöytään. Koko ravintolassa oli 2 asiakasta lisäksemme. Emme saaneet mukaan piipparia tai pöytänumeroa. Puolen tunnin odottamisen jälkeen kävimme kysymässä ruuan perään. Annokset olivat tiskillä valmiina. Pöytään palattuamme huomasimme, että ruoka täysin kylmää. Kävin kysymässä, kuinka kauan oli ollut tiskillä. Parikymmentä minuuttia kuulemma. Ei kuulunut työnkuvan tuoda pöytään tai ilmoittaa valmistumisesta. Tämä ko henkilö siis katselin 20 minuuttia pöytäämme ja antoi ruuan tahallaan jäähtyä syömäkelvottomaksi. Ilmeisesti sisäinen kassajärjestelmä ei hyväksynyt asiakaspalvelua.
Palautin ruuat ja sain rahat takaisin. En siis voi valitettavasti varsinaista ruoka arvostelua tehdä.
Asiasta reklamoidessa ravintolapäällikkö kertoi, ettei lounassetelit käy koko paikassa ja tältä osin pahoitteli sekaannusta. Ruuan seisottamisesta tai hukatusta ajasta ei ollut lausuttavaa eikä hyvitettävää.
Vakavasti kehoitan miettimään muita vaihtoehtoja Hernesaaren rannassa.
28.
5.2015 jatko
Omistaja soitti ja selvitti tapahtunutta. Rakentava puhelu. Uskon, että tasoa on mahdollista jatkossa nostaa sekä ruuan että tarjoilun suhteen, mikäli tahtotaso saadaan lattiatasolle saakka.
Oma kokemus ei muuksi muuttunut. Toivottavasti jatkossa kukaan ei joudu vastaavaa kokemaan.
28.
5.2015 tilasin kana, seesam, chili, nuudeli –nimikkeellä kutsutun pääruoan. Ruokaa ei myyty keittona tai muuten poikkeavana annoksena. Keittiössä oli jäänyt kesätyöntekijöiden mikronkäyttöharjoite tekemättä ja annos oli hämmästyttävästi a) keiton ja b) Jimmy Hoffan ihon värisen kanan sekoitus. Sinänsä saavutus, koska Jimmy ollut tiettävästi 40 vuotta kuolleena. En ole koskaan syönyt pahemman makuista nuudelia. Annos oli visuaalisuudeltaan Helsingin kaupungin jätevedenpuhdistamon vuosipäivien morsiamen kaksoisolento.
Kaiken päälle laskussa kokeiltiin vekkulisti veloittaa väärän kokoiset viinit ja salaatit. Toki isommat kuin nautittu. Tästä ei katsottu aiheelliseksi sen enempää anteeksi pyytää vaan painuttiin naama näkkärillä korjaamaan omaa virhettä.
Laskua ja ruuan tasoa ihmetellessäni vastaus oli, että keittiömestari ei ole väärässä. Jos annos maistuu ja näyttää p.....a, se on p....a, mutta Blue Peterissä siitä on tapana maksaa listan mukaan. Kyseinen seppä oli sen verran kiireinen itse, ettei ehtinyt tulla kertomaan mielipidettä allekirjoittaneelle.
Johtopäätös on, että Blue Peter on ala-arvoinen paikka ruokailla tällä hetkellä. Omistaja vastasi ruokailupäivänä tekemääni palautteeseen ja lupasi selvittää asiaa. Valitettavasti selvitystyö on yhtä hidas kuin paikan tarjoilu.