Rosso Jyväskeskus
Reviews (26)
These reviews don't affect the average
Tarjoilija mukava, huomioiva ja mutkattomasti palveleva: siitä plussat.
Ruoatkin tulivat melko nopeasti, mutta ravintola olikin lähes tyhjä. :)
- Ruoka-annos sen sijaan oli täysin teollisen makuinen ja tomaattikastike siinä niin terävän hapanta & suolaista, että se peitti alleen kaikki muut maut. Ilman tuota tomaattikastiketta falafelista ja minttu-jogurttikastikkeesta olisi saattanut ehkä löytyä joitain hienoja, mukaviakin makuja! Mutta nyt tuo falafeli maistui ja tuntui ainakin minun suuhuni samalta kuin mikä tahansa kaupan pakastealtaan "falafeli". Munakoiso oli mitäänsanomatonta ja mautonta sekin, varsinkin tuon tomaattikastikkeen rinnalla. :/
Antipasti- eli salaattipöydässä oli liikaa tasan samoja aineksia ja makuja kuin varsinaisessa annoksessakin, mikä teki koko kokemuksesta vieläkin tylsemmän. Voisikohan noissa käyttää edes hieman toisistaan poikkeavia aineksia ja mausteita, vaikka ollaan Italia-henkisessä ravintolassa? Ei kai Italiassakaan aivan kaikki ole pelkkää tomaattia, munakoisoa, rucolaa, öljyä, etikkaa ja "pizzamaustetta", vaikka noita siellä paljon käytetäänkin? ;)
Noin yleisesti: kasvis- ja kalavaihtoehtoja voisi listalla lisätä huomattavasti, liharuokia ehkä vastaavasti vähentää! Lihansyöjiä alkaa Suomessakin olla yhä vähemmän... ;)
tuhahtelivat,kun sanoivat,että puolen tunnin päästä saa vasta buffet ruokaa,tulin 10. 00, ei ystävällistä sanaa,tyhmänä pidettiin,sanoin,että menen alas hesburgeriin sitten syömään,kun ei saa ees kunnon palvelua
Fantasia pizza tuotti pettymyksen hintansa ja täytteiden vähyyden vuoksi. Odotin enemmän. Muuten kokemus normaalia Rossoa... odottelua, odottelua ja odottelua.
Ceasarsalaatti vetistä ja naudanliha annos lillui juusto-öljy nesteessä. . Tarjoilija ok, mutta jälirukatarjoilu hidasta.
Ensimmäistä kertaa käymässä Rossossa:
Tarjoilija ilmoitti heti alussa että 30minuutin jono tilauksissa, koska oli sateinen päivä (ravintola melko täynnä),
noh se on normaalia kai. Lapsi 4v teki oman tilauksensa ja meni leikkimään. Välillä kävi aina kysymässä, joko on ruokaa.
Joskus 40-50min paikkeilla naapuripöydät saivat jo ruokansa, vaikka tulivat vähän myöhemmin, yritimme vielä jaksaa odotella..
Lapsella mahakin alkoi jo tulla kipeäksi kun oli nälkä, mitään juomaakaan ei tuotu etukäteen hänelle (onneksi oli oma trippimehu mukana). Ehdotin pari kertaa jo että lähdetään muualle syömään, mutta lapsi luotti siihen että ruoka tulee.. Joskus tunnin päästä menimme kysymään missä ruoka, tarjoilija sanoi että sitä hänkin ihmetteli (mutta tuskin oli ihmetellyt kun ei tehnyt mitään asialle?). Hävisi keittiöön selvittämään asiaa. Odotus jatkui, joskus 5-7min päästä tuli ruokalautasen kanssa ja sanoi että edellinen tilaus oli kai hävinnyt..(Tilattu Cokis oli tosin myös vaihtunut maidoksi). Tarjoilija lupasi hyvittää antamalla alennusta. (lapsen annos oli ihan hyvä ei siinä mitään).
Laskun aika, pöydässä ruuan hinnaksi oli merkitty 9.20eur, mutta lasku olikin 9.85e jotain, näytin hintaa pöydässä, tarjoilija
mietti hetken ja näpytteli konetta, veti bonuskortin, ja sitten vasta muisti että pitikin antaa alennusta. 10% alennus tuli (aika onneton alennus yli tunnin odotuksesta).
Muita huomioita, tarjoilijoista oli pulaa, pöydät notkuivat likaisia lautasia kun kukaan ei ehtinyt siivota,
tarjoilija siirsi asikkaiden jämälautasia sivupöydille välillä, onneksi pari pöytää oli tyhjiä, jotta pääsi syömään.
Olikohan rosson vuoropäällikkö jossain lomilla, vai peräti väärällä alalla?
tl; dr
- Älä missään nimessä jää rossoon syömään jos siellä on täyttä, lähde muualle ja ei mene aika hukkaan
- Jos ruoka ei ilmesty luvatussa ajassa mene heti kysymään, luultavasti hukanneet tilauksen
Tilasiimme 2 pizzlaa ja ceacarsalaatin. Valkosipulitonta tomaattikastiketta ei tarjoilijan mukaan ole lainkaan, pitkän keskustelun jälkeen tarjottiin vaihtoehdoksi ketsuppia. Tilauksesta annosten saapumiseen meni 50 min. Pöytäseurueen annokset tulivat eri aikaan; ketsuppiannos tuotiin kun toiset olivat jo puolessa välin annostaan. Jälkiruokaa emme arvanneet ajatellakaan. Lasku tuli pikavauhtia ja maksupäätteen nopeutta kehuttiin. Asiakkaita ravintolassa oli vähän ja moni myöhemmin tullut sai annoksen aikaisemmin kuin me. Kehno kokemus.
Tarjoilijoiden työskentely ammattitaidotonta. Eivät kyselleet tarvitseeko lisää juomista ja laskua ei tuotu pöytään. Broilerisalaatti oli aivan vetistä mössöä.
Pasta nahkeaa ja pitsan täytteiden laatu keskinkertaista kehnompaa.
Anti-pasti pöydän antimet ilmeisesti useamman päivän vanhoja ja täysin mauttomia tai huonon makuisia, mieluummin ei mitään "anti-pasti" -pöytää kuin näillä eväillä.
Palvelu sentään ok ja yritteliästä.
Remontoitu uusi paikka, palvelu mättää sekä ruoka mättää. Ei tarvitse enää mennä..
Risoton riisi oli aivan ylikypsää, melkeinpä puuroa. Tarjoilijan vastaus tuli kuin apteekinhyllyltä että ravintolassa käytetty riisi on sellaista että sen kuuluukin puuroutua. Ilmeisesti riisistä siis valitetaan usein, mutta asialle ei haluta tehdä mitään.
Community
Images
Fans (0)
These people have marked this restaurant as a favourite.
People interested in this restaurant (0)
Location
010 7675450
http://www.rosso.fi/jkl_jyvaskeskus.html
rosso.jyvaskeskus@sok.fi