nnst
3 RecensionenBadges
Blog link
Recensioner (3)
Dessa recensionen har ingen påverka till genomsnitt betyg
Paikassa oli kaksi hyvää elementtiä: hyvä ruoka ja yksi hyvä tarjoilija.
Kyseisen tarjoilijan toimintaa lukuun ottamatta palvelu ei ollut hyvää. Etukäteen esittämiini kysymyksiin vastattiin sekä puhelimessa että sähköpostissa pienimmällä mahdollisella vaivalla, hyvin lyhytsanaisesti, välillä puutteellisesti ja välillä ei ollenkaan. Sama meno jatkui myös kasvokkain. Illasta ravintolan puolelta vastaava henkilön tapa puhua asiakkaiden kanssa oli niin tiivis ja välinpitämätön, että vaikutelma oli tyly. Useimmat toiveeni toteutettiin minimitasolla ja vastahakoisesti.
Tuolien sijoittelu pöytään oli erilainen kuin sähköpostilla oli sovittu, joskin mainitsemani hyvä tarjoilija korjasi asian kanssani, kun sanoin siitä painokkaasti. Menukorttia ei ollut, vaikka sitä olin erikseen pyytänyt. Tästä syystä menu piti esitellä suullisesti, mitä sitäkin jouduin erikseen pyytämään – ja kun menu esiteltiin pitkän pöydän päästä, taustamusiikkia ei laitettu pois, esittelystä ei kuulunut mitään ja kasvisvaihtoehdon sisältökin oli aluksi unohtunut esittelijältä.
Henkilökuntaa oli vieraiden määrään nähden vähän siitä päätellen, että osa ruoasta ehti jäähtyä tarjoilun aikana, ja kahvia, teetä ja vettä ei tarjottu lisää oma-aloitteisesti. Vaikka etukäteen minulle oli sanottu, että vierasmäärän muuttaminen onnistuu, minulle kerrottiin vasta illallispäivänä, että muutokset tuli tehdä tiettyyn (tuolloin jo ohi menneeseen) takarajaan mennessä. Laskuun sisältyi tästä johtuen yksi ylimääräinen annos. Laskussa oli mukana myös flyygelin käyttömaksu, mistä minulle ei kerrottu etukäteen.
En suosittele kyseistä ravintolaa tärkeisiin tilaisuuksiin.
Paikassa oli kaksi hyvää elementtiä: hyvä ruoka ja yksi hyvä tarjoilija.
Kyseisen tarjoilijan toimintaa lukuun ottamatta palvelu ei ollut hyvää. Etukäteen esittämiini kysymyksiin vastattiin sekä puhelimessa että sähköpostissa pienimmällä mahdollisella vaivalla, hyvin lyhytsanaisesti, välillä puutteellisesti ja välillä ei ollenkaan. Sama meno jatkui myös kasvokkain. Illasta ravintolan puolelta vastaava henkilön tapa puhua asiakkaiden kanssa oli niin tiivis ja välinpitämätön, että vaikutelma oli tyly. Useimmat toiveeni toteutettiin minimitasolla ja vastahakoisesti.
Tuolien sijoittelu pöytään oli erilainen kuin sähköpostilla oli sovittu, joskin mainitsemani hyvä tarjoilija korjasi asian kanssani, kun sanoin siitä painokkaasti. Menukorttia ei ollut, vaikka sitä olin erikseen pyytänyt. Tästä syystä menu piti esitellä suullisesti, mitä sitäkin jouduin erikseen pyytämään – ja kun menu esiteltiin pitkän pöydän päästä, taustamusiikkia ei laitettu pois, esittelystä ei kuulunut mitään ja kasvisvaihtoehdon sisältökin oli aluksi unohtunut esittelijältä.
Henkilökuntaa oli vieraiden määrään nähden vähän siitä päätellen, että osa ruoasta ehti jäähtyä tarjoilun aikana, ja kahvia, teetä ja vettä ei tarjottu lisää oma-aloitteisesti. Vaikka etukäteen minulle oli sanottu, että vierasmäärän muuttaminen onnistuu, minulle kerrottiin vasta illallispäivänä, että muutokset tuli tehdä tiettyyn (tuolloin jo ohi menneeseen) takarajaan mennessä. Laskuun sisältyi tästä johtuen yksi ylimääräinen annos. Laskussa oli mukana myös flyygelin käyttömaksu, mistä minulle ei kerrottu etukäteen.
En suosittele kyseistä ravintolaa tärkeisiin tilaisuuksiin.
Paikassa oli kaksi hyvää elementtiä: hyvä ruoka ja yksi hyvä tarjoilija.
Kyseisen tarjoilijan toimintaa lukuun ottamatta palvelu ei ollut hyvää. Etukäteen esittämiini kysymyksiin vastattiin sekä puhelimessa että sähköpostissa pienimmällä mahdollisella vaivalla, hyvin lyhytsanaisesti, välillä puutteellisesti ja välillä ei ollenkaan. Sama meno jatkui myös kasvokkain. Illasta ravintolan puolelta vastaava henkilön tapa puhua asiakkaiden kanssa oli niin tiivis ja välinpitämätön, että vaikutelma oli tyly. Useimmat toiveeni toteutettiin minimitasolla ja vastahakoisesti.
Tuolien sijoittelu pöytään oli erilainen kuin sähköpostilla oli sovittu, joskin mainitsemani hyvä tarjoilija korjasi asian kanssani, kun sanoin siitä painokkaasti. Menukorttia ei ollut, vaikka sitä olin erikseen pyytänyt. Tästä syystä menu piti esitellä suullisesti, mitä sitäkin jouduin erikseen pyytämään – ja kun menu esiteltiin pitkän pöydän päästä, taustamusiikkia ei laitettu pois, esittelystä ei kuulunut mitään ja kasvisvaihtoehdon sisältökin oli aluksi unohtunut esittelijältä.
Henkilökuntaa oli vieraiden määrään nähden vähän siitä päätellen, että osa ruoasta ehti jäähtyä tarjoilun aikana, ja kahvia, teetä ja vettä ei tarjottu lisää oma-aloitteisesti. Vaikka etukäteen minulle oli sanottu, että vierasmäärän muuttaminen onnistuu, minulle kerrottiin vasta illallispäivänä, että muutokset tuli tehdä tiettyyn (tuolloin jo ohi menneeseen) takarajaan mennessä. Laskuun sisältyi tästä johtuen yksi ylimääräinen annos. Laskussa oli mukana myös flyygelin käyttömaksu, mistä minulle ei kerrottu etukäteen.
En suosittele kyseistä ravintolaa tärkeisiin tilaisuuksiin.