Kado Sushi Bar
Kundenerfahrung
Bewertungen (61)
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
Misokeitto niin suolaista, että se jäi syömättä.
Sinänsä on miellyttävää, että ravintola tarjoaa misokeiton sushiannoksen kera, mutta käytännössä iloa ei ole, kun keitto on niin järkyttävän suolaista, että sitä ei voi syödä. Mitähän kokki oli ajatellut? Luultavasti ei mitään.
Lohi-nigireissä oli valtavan paksut rasvaraidut, mikä viittaa mielestäni siihen, että lohi oli kasvatettu huonolla hiilihydraattipitoisella rehulla. Luonnonlohen rasvaraidut ovat paljon kapeampia. Hieman häiritsi myös se, että riisi oli vielä hieman lämmintä.
Positiivisena seikkana voi sanoa, että annos tuli nopeasti. Nigirit olivat myös kauniisti leikattuja.
Ravintolassa on epämukavat, ahtaat istuimet.
Turun kauppahallin nettisivuilla mainostetaan: Tule halliin syömän klo 16 jälkeen after work! Olimme mieheni kanssa menossa Kado sushiin iltapäivällä klo 16 ja ravintolatilan pöydät olivat tyhjiä. Emme saaneet pöytää emmekä sushia. Olemme keski-ikäinen asiallinen pariskunta emmekä olleet humalassa. Pöytävarauksia tilaan ei ole. Selitys oli, että puhelin-takeaway-varaukset menevät edelle. Palvelu oli epäystävällistä ja ylimielistä, ei joustoa eikä palveluhenkeä. Mitä hallin Kauppiasyhdistys mahtaa olla mieltä siitä, että heidän mainoksensa netissä eivät pidä paikkaansa. Käsityötä, mutta pää ja sydän jäätä.
Sushi on hyvää, parantunut viime vuosina. Kuten aiemmatkin kommentaattorit ovat maininneet, palvelu on usein todella huonoa. Palveluasenteesta kertoo sekin, että paikka palvelee mieluummin take-away asiakkaita kuin paikalle tulevia; vaikka paikka väittääkin olevansa auki, käytännössä sinne ei voi mennä syömään töiden jälkeen (perjantaisin klo 15:30 jälkeen ja muina arkipäivinä klo 17 aikaan).
Turun parasta sushia, mutta koko henkilökunta, kokit ja tarjoiliat olivat todella tylyjä ja ylimielisiä. AIVAN LUOKATONTA asiakaspalvelua! Välttäkää!
Samaa mieltä kuin edelliset.
Sushi on Turun tarjonnan joukossa hyvää (ja saa tonnikalaa, vaikka se onkin vähän elähtänyttä Japanissa saatavaan verrattuna), joskin myös kalliimpaa kuin muualla. Riisi menettelee, mutta on vähän liian kosteaa ja nigirit hieman muotopuolia.
Palvelu on kuitenkin töykeää. Tarjoilija läimäyttää annokset pöytään eikä hymyillä kuin vahingossa. Kokitkin pulisevat niitä näitä ja vaikuttavat jotenkin ylimielisiltä. Vähän enemmän palveluasennetta olisi paikallaan, vaikka ilmeisesti ilmankin pärjää kun paikka vuodesta toiseen porskuttaa.
Palvelu lähes poikkeuksetta töykeää ja usein ulkona istuessa saa kuunnella jonkun kokin ja kaverin keskustelua tiskin yli.
Lisäksi olen pettynyt siihen, että usein ravintolaan ei enää pääse syömään klo 17 jälkeen vaikka on vielä tunnin auki. Äkkiä töistä yrität ehtiä maukkaalle sushilounaalle ja vastauksena on että elää ei pääse syömään.
Harmi et sushi on kaupungin parasta ja sen vuoksi tulee käytyä. Mutta joku ratkaisu varmaan pitäisi saada tuohon aukioloaikaan, etteivät asiakkaat turhaan tulisi paikan päälle toteamaan että ravintola on jo suljettu.
Annoin Kadolle uuden mahdollisuuden, mutta petyin JÄLLEEN KERRAN henkilökunnan yliolkaiseen asenteeseen! Annoksen hakemisen jälkeen kiukutti, että edes menin sinne. Ruoka on maistuvaa, mutta jäi maku ettei asiakasta arvosteta. Onko se karisma, minkä kustannuksella voidaan katsella nenänvartta pitkin? :( Kadon tasoinen hyvä sushi ansaitsisi arvoisensa tekijät---
Komppaan edellistä, komeutta ja herkullisuutta ei voi kieltää!
Todella maukasta ja mahtavan kokoiset nigirit. Paras ateria pitkiin aikoihin!
Karismaattinen ja komea sushikokki, ystävällinen palvelu ja mikä tärkeintä loistavat sushit. Suomen parhaimmistoa.
Community
Fans (11)
Diese Leute haben dieses Restaurant als Favorit markiert..