annukka82

11 arvostelua

Ansiomitalit

Blogi

Arvostelut (11)

Yli 2 vuotta vanhat arvostelut
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin

Kävimme mieheni kanssa syömässä täällä viime viikonloppuna. Palvelu oli mielestäni sujuvaa ja todella ystävällistä. Otin ruoaksi cesar salaattia ja jälkkäriksi suussa sulavaa amerikkalaista suklaakakkua, nam! Hyvä mieli jäi meille molemmille paikasta! :)

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 06.11.2014
Arvosana: 10

Ravintola: Vapiano

Kävimme kaverin kanssa syömässä. Mielestämme konsepti oli hauska. Paikka oli toisaalta aika nuorekas, mutta yläkerta varsinkin lämpimän oloinen ja romanttinen. Ruoka oli namia! :)

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 28.12.2014
Arvosana: 6

Njam Njam, ruoka oli tosi hyvää :)

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 28.07.2014
Arvosana: 9

Ravintola: Koskenranta

Ihan mukava lounaskokemus, ruoka oli hyvää.

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 28.07.2014
Arvosana: 2

Kävimme torstaina työkaverin kanssa syömässä, ruoka oli hyväää. Kiitos.

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 22.06.2014
Arvosana: 2

Hyvä sijainti. Ruoka maittavaa arkiruokaa lounastunnille. Viihtyisä paikka

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 21.06.2014
Arvosana: 2

Ruoka oli todella hyvää ja palvelu pelasi. Kiitos.

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 23.06.2014
Arvosana: 0

Kodikas pieni paikka. Tilaamamme paella oli hyvää. Palvelu oli hieman tylyhköä.

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 23.06.2014
Arvosana: 0

Ravintola: Ravintola Stansvik

Todella mukava kokemus, ruoka todella laadukasta ja henkilökunta mukavan oloista. Ihanat merimaisemat.

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 19.06.2014
Arvosana: 0

Annokset isot, mutta ei mitenkään erikoinen paikka. En mene uusiksi.

     
     
     
Kokemus: À la carte Lisätty: 19.06.2014
Arvosana: 0


Kuvat


Seuraajat

Listat

Kirjanmerkit


Suosikit