Burger King Rautatieasema Helsinki
Kunderfarenhet
Recensioner (43)
Dessa recensionen har ingen påverka till genomsnitt betyg
Käyn usein BK:ssa.
Se on ollut lempi-pikaruokapaikkani pitkään. Olen aina ennen saanut asiallista ja hyvää palvelua.
Tässä BKssa sain surkeaa palvelua, joka oli kokemuksena todella ikävä.
Asiakaspalvelija odotutti kassalla 10min - vaikka ennen minua tullut ja minun jälkeeni tullut saivat HETI palvelua. Kun koitin saada asiakaspalvelijan huomion (alkoi olla kiire junaan), KÄÄNSI hän PÄÄNSÄ poispäin, vaikka kuuli, koska oli ihan vieressä. Hänellä ei ollut edes nimilappua. Hän käyttäytyi Ihan kuin olisin toisen luokan ihminen. Todella ikävää käytöstä, en ole koskaan saanut näin huonoa ja suorastaan törkeää palvelua, aina ystävällistä - moni ystäväni on asiakaspalvelija ja haluan aina olla ystävällinen ja asiallinen.
Yritin saada huomionsa (10min odotettuani , ei ruuhkaa) sanomalla ”moikka” ”anteeksi” ”hei” mutta aspa vaan käänsi katseensa pois ja meni esim.keittiöön vain seisomaan, kun odotin siinä kassalla. En ole koskaan ennen antanut huonoa arviota tai tuntenut tarvetta tehdä niin. Tämä kokemus muutti asian. Kun lopulta sain palvelua, oli se todella tylyä, vaikka olin maski päässä ja ystävällinen itse. Jäi kyllä paha maku suuhun - en todellakaan suosittele.
Kampin BK:ssa on paljon parempi palvelu ruuhkankin keskellä. Itse ruoka oli OK mutta hampurilainen viilentynyt.
Tilasin mukaan kaksi kappaletta 2 € nugetteja sisältäen 2 dippiä ja 2 € hampurilaisen. Huomasin kuitenkin kotona että olin saanut vain yhdet nugetit. Aina pitäisi muistaa tarkistaa tilaus eikä luottaa henkilökuntaan. Ensimmäinen kerta omalle kohdalle kuin ei tilausta ole osattu täyttää oikein. Ei jäänyt hyvä fiilis, koska jouduin vieläpä odottamaan tilauksen valmistumista lähes 20 minuuttia. En suosittele kyseistä ravintolaa, vaikka ruoka olikin sinänsä hyvää.
Liian paljon ihmisiä. Hyvää ruokaa.
Mauton höyrytetyn tuntuinen kuiva pihvi ja kylmät lisukkeet. Grilli on ilmeisesti vain nimike myyntiin. Samaa roinaa kaikissa suomen kingeissä.
Hyvä paikka.
Kassan takana oli noin about mun ikäisiä kauniita naisia ja todella ystävällisiä sellaisia, joten palvelussa ei ole mitään moitittavaa.
Söin Double Whopper-aterian ja oikein hyvän makuinen hamppari. Pihvit olivat herkullisen makuisia, liekin mauan huomasi selvästi (ja hyvä niin) ja salaattikin oli hyvän makuista ja mulle jäi sellainen mielikuva että BK:n hampurilaiset ovat Hesen hamppareita terveellisempiä. Ranskalaiset oli ok ja juoma oli tosi hyvää kun voi itse laittaa juomaa niin sain kokikseni hyvin kylmäksi. :)
Tilasin toissapäivänä double whopper aterian.
Minua palvelu kassalla ollut vaaleahiuksinen, naistyöntekijä (vissiin päällikkö, kun valkoisessa paidassa oli muihin verrattuna?) joka toi minulle ranskalaiset, jotka jäähtyivät odottaessani hampurilaistani. Olivat suhteellisen ällöttäviä kylminä.
Kävin hakemassa juotavaa sillä aikaa, kun odotin ateriani valmistumista.
Kun sain tuplawhopperini, sain huomata yhden lihani olevan aivan umpiraakaa sisältä ja toisen olevan aivan palanutta.
Palautin hampurilaisen kassalle ja tämä sama työntekijä lupasi korvata hampurilaisen toisella.
Kuulin tämän haukkuhuudot keittiöön ja heti perään tämä antoi minulle korvaavan hampurilaisen, joka oli tavallinen whopper.
Huomautin tästäkin, jolloin blondi avautui sanoen "Ois vähän tärkeämpääkin tekemistä kuin tarkistella pihviesi määriä".
En enää palaa tänne asioimaan, vaan jatkan mahdollisia pikaruokailuja kiireellisten lounastaukojen aikana kampissa.
Double Steakhouse -hampurilaisessa maistui kuvottava, esanssimainen savun maku.
Muulta osin se kuiva ja mauton; lähes ala-arvoinen tekele. Ranskalaiset hyviä. Limu ok.
Ehkä surkein hampurilaisateria mitä ole koskaan syönyt. Seuraavalla kerralla kokeilen viisaampana jotain muuta. Toivottavasti onnistaa. Muussa tapauksessa en jalallani enää Burger Kingiin astu.
eritysen maukas ateria!
Whopperi oli aivan loistavan makuinen hampurilainen.
Myös steakhouse maistui, vaikka en ole BBQ makujen suurin ystävä.
Palvelu sen sijaan oli surkeaa. Odotin yli 10 minuuttia hampurilaisiani kassojen vieressä ja numeroani saati ateriaani ei missään välissä kuulutettu. Lopulta minua palvellut kassatyöntekijä katosi keittiön perälle ja hänen tilalleen tuli valkoiseen paitaan pukeutunut, vaaleahiuksinen naishenkilö.
Kun menin selittämään hänelle odotustani ja kysymään missä ateriani viipyy, hän röyhkeästi sanoi minulle, että "josset nyt sattumalta näe, niin meillä on aikas paljon muitakin asiakkaita! joten mene nyt vain odottamaan".
Käsitän jos on turhautunut olo kiireestä, mutta minun jälkeeni tulleet asiakkaatkin saivat ateriansa ennen minua!
Lopulta sain toisen kassan kautta oman ateriani ja pyysin tätä antamaan palautetta esimiehelleen minua palvelleesta naishenkilöstä. Järkytys oli suuri, kun tämä kassatyöntekijä kertoi minulle, että valkoiseen paitaan pukeutunut, röyhkeä naishenkilö oli hänen esimiehensä, paikan vuoropäällikkö!
Kampin BK pieksee rauttiksen mennen tullen.
Asiakaspalvelu rauttiksella on jo muutaman käynnin aikana ollut todella huono. Vuoropäälliköt pahoittelevat suorastaan ulisevalla äänensävyllä asiakkaille ruoan valmistumisen pituutta... Jopa hiljaisena hetkenä!
Naispäälliköllä oli pokkaa sanoa kaverilleni, että "jos et malta odottaa, niin tule itse korjaamaan laitteemme"!
Anteeksi, mutta mitä? Ei asiakkaalle noin kuulu puhua! Ymmärrän pahoittelun mutta en tuota asennetta!
Vaikkakin oli jo vähän jäähtynyt, niin hampparit oli ihan jees. En chileistä kauheasti innostunut mutta mozzarellatikut oli jees.
Mutta miksi Kampissa hampparit maistuu paremmilta? Ne on lämpimiä? Emt mutta asiakaspalvelun laatuun saisi rauttiksella panostaa!!
Gemenskap
Bilder
De som är intresserade (0)
Läge
020 770 1801
http://www.burgerking.fi
helsinginrautatieasema.burgerking@restel.fi