Kaisla
Kundenerfahrung
Bewertungen (38)
Vaikka meidät ohjattiin pöytään, sai tilauksen ottamista odottaa ensin puoli tuntia, jonka jälkeen tilattua ruokaa tunnin. Ei pahoitteluja, eikä huomautusta alkuun siitä kauanko kestäisi. Ravintola ei edes ollut täynnä, ei jatkoon.
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
En ymmärrä aiempia kommentteja.
Hampurilainen yksi parhaista Tampereella, palvelu loistavaa, erityismaininta n. 30 vuotiaalle pätevälle ja hauskalle vaalealle miestarjoilijalle.
Puitteet kohdillaan. En voi kuin lämpimästi suositella!
25€ toastista missä piti olla turskaa, jota ei kyllä kahden ihmisen annoksesta ikinä löytynyt.
Voi surkeuden surkeus.
Täällä oli kiva käydä aiemmin, nyt voi unohtaa paikan. Käsittämättömän surkea nuori poju tarjoilemassa.. tokaisu viiniä kannattaa ottaa heti riittävästi, ettei tarvi juosta koko ajan.. jälkiruokalista/juomalista oli jo liikaa pyytää, sanoin että antaa olla..
Kesken ruokailun tullaan kyselemään lippujen ostoa, kun illan artisti esiintyy.. olisi varmaan ollut parempi myydä ne jälkiruuat ja pitää hieman väkeä paikalla..
voi voi ja voi..
Häränliha-annoksessa kaksi pientä, kuivaa lihanpalaa ja jättikatkaravussa AINOASTAAN5kpl katkarapuja, tarjoilia vain kuittasi, että ovathan nemelko isoja!!!
Ei houkuttele menemään uudestaan.):
Tarjoilija ylimielinen, kaikki tietävä?
Ruoka mautonta, eineksiä myös ala cartessa.
Terassi lähes tyhjä vaikka aurinkoinen ilta,
En mene toiste.
Mekin olemme usean vuoden ajan käyneet ja pitäneet ruoasta, ihmettelimme muutosta ja saimme tietää omistajan vaihtuuneen. Ei enää yllä ruoka entiselle tasolle ja parin kerran kokeilun jälkeen etsimme toisen paikan.
Kaislan lounaalta löytyy nykyään eineksiä joihin en ole aikaisemmin tässä suosikkiravintolassani törmännyt ? Onko keittiöporukka vaihtunut vai mistä lienee kyse ?
Kaislan lounas on edellisistä vuosista mennyt alaspäin.
Liekö syynä omistajanvaihdos Restamaxille, joka on valitettavasti tarkoittanut useassa ruokapaikassa laadun alenemista. Enpä tiedä mistä se johtuu, mutta mikäli tässä paikassa laatu alenee vielä aina niin hitaan palvelun lisäksi, ei varmastikaan kävijöitä riitä kuin yhdeksi kerraksi...
Nyt kannattaisi sitten oikeasti miettiä laatua sen hinnan lisäksi. Jos hinnat nousevat ja laatu laskee + palvelu huonoa koska työntekijöitä ei kouluteta ja koska ovat satunnaisia tekijöitä vuokrafirmoista, ei kukaan tule toista kertaa. Jo viime kesänä ruokaa ja palvelua sai odottaa välillä jopa tunnin (hiljaisena iltana).. RUoan taso ei missään nimessä saa laskea!!!
Mitä Kaislan lounaile on tapahtunut, taso laskenut huimasti viime kesästä ?