Uusimmat arvostelut: Kauniainen

Valitettavasti tämä ravintolakokemus oli kamalin kokemistani ikinä. Jo pöytään istuessa minulle ja ystävilleni tuli olo ettemme olleet tervetulleita ravintolaan. Meidät arvioitiin naamakertoimen perusteella ja saimme todella epämiellyttävää ja ylimielistä. Henkilökunta löysäili ja hengaili porukalla salinpuolella kokki mukaanlukien. Huomasimme heidän vilkuilevan vuorotellen meihin päin ja jatkavan jutustelua milloin luukulla, milloin baaritiskin äärellä. Jopa tilauksemme tehtyä huomasimme, että kokki ei todellakaan pitänyt kiirettä annosten valmistuksessa. Kahden pihviannoksen ja yksien ranskalaisten valmistus vei n.40min. Olimme vähällä lähteä nälkäisinä odottamisesta. Sillä välillä mietimme, että ovatko he unohtaneet koko tilaukset vai antavatko he meidän tarkoituksella huomata, että heidän mielestään emme olleet tarpeeksi korkealuokkaisia ihmisiä heidän ravintolaan? Vihdoin kun ruuat saatiin pöytään, ensivaikutelma annoksista oli positiivinen, ruoka näytti hyvältä, mutta pihviannoksista puuttui maku. Ja ranskalaiset taas oli kuin kuorrutettu suolalla. Siinä vaiheessa alkoi pään sisällä kiehua... minä mietin, että jos noin hartaasti kuluttaa aikaa annosten valmistamiseen, niin luulisi sen edes näkyvän lopputuloksessa panostuksen merkkinä, mutta sen sijaan kulutettu aika annosten valmistukseen yhtälöitynä lopputuloksen mauttomuuteen päättelin, että kokkia ei ole vähääkään kiinnostanut panostaa annoksiimme, hän teki annokset hitaasti vetelehtien ja välillä supisemalla tarjoilija tyttöjen kanssa. Ihmettelen vain.. jos he pitävät ravintolaansa niin yläluokkaisena ja hienona, niin olisi luullut siellä olevan muitakin ruokailijoita, mutta me olimme ravintolan ainoat. En ymmärrä miksi he eivät voi ottaa vastaan kaikkia asiakkaita samalla tavalla, ja miksi kohtelu ei ole tasavertaista kaikkia asiakkaita kohtaan? Onko tyhjyyttä huutavalla ravintolalla tosiaan varaa kohdella ainoata asiakasryhmää koko työseuran voimin erittäin ylimielisesti ja ammattitaidottomasti. Asiakkaat ovat ne, joiden ansiosta paikka pysyy toiminnassa, ilman asiakkaita ei heillä olisi töitä. Hinnasto on sama kaikille riippumatta siitä mihin luokkaan sinut satutaan lokeroimaan, silloin myös palvelun laadun on oltava tasavertaista. Jos henkilökunta ei kykene tälläiseen, niin miksi he tekevät palvelualan työtä? Olisi vielä muutama muukin huomautettava asia, mutta jääköön tämä arvostelu tähän. Okei vielä sen sanon, että kun Yritimme ennen poistumista antaa henkilökunnalle rakentavaa palautetta kokemuksestamme, mutta sekin tilanne vain eskaloitui, kun (ilm.) vuoropäällikkö ei suvainnut nähdä meidän kantaamme asiassa.. todellakin toivon, ettei muut ole joutuneet kokemaan vastaavanlaista, sillä kenenkään ei pitäisi joutua maksamaan siitä, että saat tuntea alemmuutta ja välinpitämättömyyttä ja henkilökunnan arvostelevia katseita koko ravintolavierailun ajan.

     
     
     
Kokemus: À la carte Hinta: 27€ Lisätty: 28.08.2018
Arvosana: 0