Frogsleap
4 arvosteluaAnsiomitalit
Blogi
Arvostelut (4)
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Kahden käyntikerran jälkeen voin todeta, että paikka erottuu sekä ruoan että palvelun puolesta hyvin edukseen monesta muusta Helsingin nepalilaisesta ravintolasta. Tulen varmasti käymään täällä uudestaan.
Onnistuneesta maustamisesta ja annoksista muutenkin huomaa, että keittiössä häärää osaava kokki. Myös palvelu on hyvin ystävällistä. Ravintola on vielä aika hiljainen, toivottavasti sen löytää ajan kanssa useampikin.
Onpa vaihtelevia kokemuksia.
Itse olen käynyt ravintolassa muutamia kertoja, eikä erityisempiä pettymyksiä ole koskaan tullut. Aina olen poistunut tyytyväisenä. Tämäntyyppisiä ravintoloita on tullut kokeiltua myös maailmalla, joten vertailukohtia kyllä on. Perusketjuravintoloiden sarjassa Chico's erottuu jopa edukseen. Palvelukin on aina ollut asiallista ja yleensä nopeaa.
Viime käynnillä kokeilemamme premium-burgerit tulivat nopeasti ja yllättivät positiivisesti. Myös ranskalaiset olivat hyvin tehtyjä ja niitä oli riittävästi. Coleslaw on tosin tarpeettoman raskas ja vaisun makuinen, hieman raikkaampi versio sopisi annoksiin paremmin.
Hyvä kokemus.
Menimme paikalle varoittamatta lauantai-iltana yhdeksän hengen porukalla. Tästä huolimatta palvelu sujui nopeasti ja ystävällisesti eikä ruokiakaan tarvinnut odottaa.
Blue cheese bbq -burgerissa olisi voinut sinihomejuusto maistua paremmin, mutta muuten annos oli hyvä. Tuoreranskalaisten maku ja rakenne miellytti, tosin dipin olisin mieluiten valinnut listalta perusmajoneesin sijaan. Kaverilta maistettu luuton wings parmesaanikastikkeessa oli mielestäni sekin onnistunut. En kuitenkaan ihmettele, jos kastike ei kaikkia miellytä, koska se poikkeaa paljon totutusta.
Amerikkalaisten oluiden valikoima iso plussa.
Asiakaspalvelu oli tökeröintä, mitä olen hyvään aikaan kokenut.
Minulle ja ystävälleni sattui varsin erikoinen episodi, jonka myötä käynti jäi meille molemmille viimeiseksi. Ystäväni tilasi kanta-asiakkaiden syö niin paljon kuin jaksat -wingsit, josta erehdyin omaa ruokaani odotellessa maistamaan yhden siiven, onhan paikan siipiä kehuttu. Ei mennyt montaa sekuntia kun jostain sivusta hyökkäsi tarjoilija tenttaamaan hyvin pöyhkeään sävyyn, onko minulla kanta-asiakaskorttia ja koska ei ole, kyseinen wings maksoi sitten minulle kuulemma 10 euroa. Tarjoilija lähti ja jäimme ihmettelemään absurdia käännettä. Asiallinen huomautuskin olisi riittänyt. Kun annokseni lopulta tuli – tarjoilijoita ei näkynyt tällä välillä – pyysin ravintolapäällikköä paikalle, joka osoittautui samaksi henkilöksi. Tämä asiakaspalvelun ammattilainen loihe lausumaan ”No mikä asiassa jäi vielä epäselväksi?”. Jotenkin oli vielä maltti säilynyt ennen tätä repliikkiä, koska olin kuvitellut voivani selvittää asian jonkun asiallisesti käyttäytyvän henkilön kanssa, mutta nyt paloi hihat tähän nokkavuuteen. Käytyä väittelyä ei voi luonnehtia kovin tahdikkaaksi, mutta vältyinpä lopulta 10 euron lisälaskulta. Toivottavasti syynä ei ollut kovat sanat, vaan se, että hän tajusi toimintansa olevan heikolla pohjalla.
Oma annokseni oli ok ja siivenpuolikas oli hyvä, mutta ruokia jouduttiin osin odottamaan. Hintataso on muihin samantyyppistä ruokaa tarjoaviin paikkoihin nähden yläkanttiin. Sijainti ja ruoan laatu huomioiden hinnat vielä jotenkin menisivät, jos asiakaspalvelu olisi kohdallaan.