Halizhe

1 review

Badges

Blog link

Reviews (1)

Restaurant: Kotipizza Kerava - Keskusta pizzeria

Tilattiin ennakkoon että haettaisiin pitsat sitten kun ne ovat valmiina. Noh.. viestissä luki että menisi 15 min mutta todellisuudessa meni noin 45 minuuttia. Aluksi kysyttiin meiltä että ollaanko tilattu ja millä nimellä hän sanoi että pitsat ovat vielä uunissa ja menee hetki, noin 20 min myöhemmin ei ollut edelleen kuulunut mitään ja päätettiin mennä tiskille kyselee pitsojen perään ja ne olivat valmiina ja jopa jäähtyneitä, oletettiin että he olisivat tuoneet meille, eikä asiakkaiden tarvitse kysellä perään. Keittiössä oli nuoria naisia ja heidän kiroilu kuului saliin asti. Huono palvelu mutta ruoka oli hyvää vaikka vähän jäähtynyt olikin.

     
     
     
Experience: À la carte Added: 09.06.2026
Rating: 0


Images


Followers

Lists

Bookmarks


Favorites