Grill it! Espoo
Bewertungen (15)
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
Hyvää ruokaa
Mukava paikka mutta ruuan laatu epätasainen ja palvelu vähän hakusessa.
Paikka on tyylikäs niin kuin ennenkin. Pääsen pyynnöstä keittiön viereiselle puolelle, joka on minusta aina ollut se parempi osa ravintolaa. Tunnelmaa vähän latistaa puuttuvat pöytäliinat. Ilmeisesti tämä on nykyään se "rennompi" puoli. Ikkunasta näkyy viereinen tekojäärata, jolla näkyy olevan illallakin muutama luistelija. Tarjoilijat ovat kiireisiä ja joudun odottamaan 10 minuuttia ennen kuin pääsen tilaamaan.
Tarjoilija selvittää pyynnöstäni punaviinien vuosikerrat, koska niitä ei juomalistassa kerrota. Päädyn tilaamaan tarjoilijan suosittelemaa espanjalaista vaikka Rioja -viinit eivät olekaan suosikkini. Viinilistassa hyvää on se, että melkein kaikkia viinejä saa laseittain. Alkupalaksi tarjoilija tuo talon leipää ja voita. Leipä on tuoretta ja ihan hyvää muttei mitenkään säväytä.
Viini on OK mutta samaa ei voi sanoa alkuruuaksi tilaamastani blinistä. Se kylmä, mauton ja hajoaa leikattaessa palasiksi. Pippuripihvi on kuitenkin erinomainen. Kypsyys on täydellinen medium ja pippuria on pinnassa riittävästi, ihan siinä rajoilla ettei liikaakin. Pippurikastike on turhan mieto näin pippurisen pihvin rinnalla. Pihvistä jää kuitenkin hyvä fiilis.
Tarjoilijat ovat hyvin kiireisen oloisia vaikka ravintola ei ole edes täynnä. Välillä joku käy kysymässä olinko tilannut lohta. Omassa pöydässäni käy kolme eri tarjoilijaa mikä ei sinänsä haittaa. Vaikutelmaksi jää kuitenkin ettei homma ole oikein hanskassa. Ihmettelen myös sitä ettei minulle missään vaiheessa tuotu servettiä eikä kukaan tarjoilija edes huomannut asiaa. Olisin kuulema saanut myös uuden blinin, jos olisin sanonut heti. Tämän hintaluokan ravintolassa toivoisi kuitenkin perusasioiden olevan kunnossa ettei asiakkaan tarvitse neuvoa tai pyytää tarjoiljaa koko ajan tekemään jotain.
Ruuasta jää kaksijakoiset fiilikset. Pihvi oli hyvä mutta blini surkea. Paikka on tyylikäs mutta palvelussa on parantamisen varaa. Potentiaalia olisi ja kaiholla muistelin kun tämä ravintola avattiin 2000-luvulla Sevilla nimellä. Silloin oli ruuan laatu kohdillaan mutta taso laski nopeasti eikä ole tullut milloinkaan takaisin.
Sunnuntain brunssi oli tasokas ja hinta kohdallaan. Ensimmäisen kerran kävin kyseisessä ravintolassa ja olin positiivisesti yllättynyt ravintolan moderniin ja viihtyisään sisustukseen. Henkilökunta oli hyvin ystävällistä.
Osa menusta on hyvin tehty ja maukkaits, osa taas laadullisesti vajaata. Eli pitää tietää mitä keittiö osaa tehdä.
Surkea kokemus. Ravintolassa kolme pöytää meidän lisäksi missä oli ihmisiä, mutta silti meidän pöytää palveli kolme eri tarjoilijaa, jotka sekoilivat keskenään. Meidän alkuruuat unohdettiin kokonaan, ja tuotiin suoraan pääruuat pitkän odotuksen jälkeen. Jouduin kahdesti nousemaan ja kävelemään kassalle pyytämään asioita, koska tarjoilijoita ei näkynyt missään, eikä näin ollen palveluakaan. Limulasi maksoi 5e joka on mielestäni törkeä hinta. Ruokani kasvikset olivat aivan palaneet, liha ok. Seuralaiseni pihvi pyydettiin raakana ja läpikypsänä tuli pöytään. Kävin kysymässä kassalta laskua koska vaikka se oli pyydetty, sitä ei tultu tuomaan. Kassalla tarjoilija sanoi, että maksupääte oli kadoksissa. Pöydällä oli kaksi langatonta maksupäätettä. Tämäkin arvostelu on lievä versio illan kulusta. Ei tänne enää.
Kävimme neljän hengen ryhmällä ravintolassa arki-iltana. Söimme alku- ja pääruoat. Ruoka tuli todellla hitaasti ja meinasimme lähteä hitaudesta johtuen ravintolasta jo alkuruokien jälkeen. Ruoka on hintavaa laatuun nähden. Maku vastasi kotiruokaa eli vaatisi maustamista. Ravintolatila on todella viihtyisä, joten ravintolassa ruokailisi mielellään, jos muut asiat olisivat kunnossa.
Palvelu ala-arvoista.
Lauantai-iltapäivä, ravintola lähes tyhjä. Tarjoilija yritti olla meitä näkemättä, vastaili töykeästi, että saattaa kestää. Ei vastannut, kun kysyin, että kuinka kauan.
Toinen tarjoilija ohjasi pöytään ja otti tilauksemme. Alkupaloja odoteltiin reilu puoli tuntia tilausesta, pääruokaa vielä kauemmin. Yhteensä siis 1,45h oli kulunut, kun olimme syöneet vasta alkupalat ja pääruokaa ei vielä näkynyt missään. Kun kysyin, että missä ruoat viipyvät, tarjoilija tokaisi, että heillä on kiire! Ja syy siihen, että palvelu on hidasta oli kuulema Apulannan keikka illalla Baroona-arenalla. Tätä keskustelua käydessä klo oli 16 ja ravintola edelleen puolityhjä. Vaikea ymmärtää tätä selitystä, vaikka tarjoilija jatkoi selitystä, että ovat joutuneet soittamaan hotellin kaikkiin huoneisiin, että tulevatko ihmiset syömään ravintolaan??! Mielestäni tämä kuulostaa todella kummalliselta. Kokitko/tarjoilijatko sinne huoneisiin soittelivat?Lisäksi tarjoilija totesi, että kaikissa à la carte-ravintoloissa kestää yhtä kauan. Ei kyllä omien kokemuksieni mukaan. Odottamista ei pyydetty anteeksi kertaakaan.
Palvelun taso oli mielestäni täysin ala-arvoista. Myös muut ihmiset valittivat palvelun hitautta naapuripöydissä, yhdelle heistä kerrottiin, että on sairastapauksia.
Vastaavia kokemuksia on ollut myös tuttavillani, ruoka-annosten tulo kestää tässä ravintolassa kovin usein järjettömän kauan, vaikka asiakkaita ei olisi kuin muutama pöytä.
Laitoin palautetta s-postilla ravintolapäällikölle, joka vastasi hyvin yleisellä tasolla; prosesseja pyritään parantamaan. Ei vakuuttanut minua tämä vastaus, ilmeisesti ei kauheasti kiinnosta sielläkään päässä.
Ruoka oli hyvää, ei valittamista siinä suhteessa.
Todella maukasta ruokaa, lisäkesalaatti, hyvä lounashinta. Ehdottomasti menisin uudelleen!
Sain eräästä talkoohommasta elokuussa 2014 ruokakuponkeja, joita saattoi kahden muun paikan lisäksi, käyttää tääll.
Kävin kahdesti mikä oli kaksi kertaa liikaa.
Palvelu oli huonoa ja asiatonta. Ruoka - kuin 70-luvun mautonta koulumömmöä. Hävettävän surkeaa paikalta, jonka luulisi huolimatta vähäisestä Tapiolan kilpailu, olevan tasokas ja asiakasystävällinen. En mene ikinä. Annoin palautetta s-postitse ravintolapäällikölle, joka puolusteli henkilökunnan käytöstä ja ruoan tasoa, EI mitään vikaa missään kuin vissiin asiakkaassa.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Ajankohta oli lauantai iltapäivä. Muita asiakkaita ei ollut, joten ajattelimme palvelun olavan nopeaa. Tarjoilija tulikin nopeasti ja tilasin Black Anguksen marmoroitua ulkofileetä makurasvalla, johon kuuluin kasviksia, bearnaisekastiketta ja timjami-valkosipuliperunat pihvin kypsyydeksi pyysin medium- lisäksi ruokajuomaksi vettä. Siihen se positiivinen sitten jäikin.
Ainoina asiakkaina odotimme ruokiamme 30 min. Vihdoin aterian saavuttua pöytään lautasella oli portviinikastiketta, jota en ollut tilannut. Seuraavaksi tarkistin pihvin kypsyyden, joka osoittautin täysin kypsäksi. Pihvi oli myös täysin mauton ja jänteitä täynä, joten syöminen oli yhtä jäystämistä. Tässä vaiheessa maku oli ruokailusta mennyt täysin. Pyysin tarjoilijan viemään annoksen takaisin enkä todellakaan halunnut toista annosta tilalle saatikka mitään muutakaan. Seuraavaksi pöytään saapui palvelupäälikkö, joka alkoi kanssani inttämään pihvin kypsyydestä. Hänestä pihvin kypsyydessä ei ollut mitään vikaa. Mainittuani jänteistä, joita oli todella paljon, hän sanoi lihassa olevan välillä laadussa häiriötä. Lopuksi vielä tuumasi, että sinun ei tarvitse maksaa annosta.
Mielestäni, jos annoksen hinta 36e, niin kyllä siihen hintaa pitäisi jo saada laadukasta lihaa ja hyvää palvelua. En suosittelle.
Community
Bilder
Fans (0)
Diese Leute haben dieses Restaurant als Favorit markiert..