Restaurant Lime Leaf
Kundenerfahrung
Bewertungen (103)
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
Kyse on tilausruoasta joten palvelut yms yhdentekevää. Lihat oli kuin purkkaa olisi syönyt eikä muutamat kurkkusiivut mieltä eikä mahaa lämmittäneet. Ensimmäinen ja viimeinen kerta tästä paikasta.
Thai-lounasbuffa suomalaiseen makuun tuunattuna.
Lounasbuffa käyty syömässä. Ei mikään ihmeellinen, jäin kaipaamaan itämaisia makuja.
Hyvä thai-lounaspaikka, malesialaisuus on vähän siinä ja siinä. Lounas-buffet, joka vaihtelee viikonpäivän mukaan, sisältää muutaman ihan tasokkaan thai-ruokalajin. Ainakin lounaalla ruoka on valmistettu tuoreista raaka-aineista eikä se ole seissyt liikaa, ja makuakin on mukavasti. Hyvä palvelu.
Olemme monta kertaa käyneet. Ainut paikka Suomessa jossa saa oikeata chiliä, ei mitään "Suomalaisille sopivaa paprikaa" vaan sitä aitoa ja alkuperäistä peräsuolen räjäyttävää tavaraa. Ruoka on myös pääsääntöisesti erittäin maukasta. Pääsääntöisesti sen takia että välillä on ollut myös huonompaakin, riippuu paikalla olevasta kokista. Suurin osa todella hyviä mutta joku mätä omena on myös mukana. Tästä jouduin tiputtamaan valitettavasti yhden pisteen ruoan laadusta. Tullaan käymään myös jatkossa. Suosittelen ehdottomasta naudanlihaa jossa selleriä. Itse inhoan selleriä yli kaiken, mutta paikka onnistuu loihtimaan annoksesta jotain taianomaista.
Asiakkaiden kohtelu pilasi kaiken. Kävin ensimmäisen kerran, jolloin kaikki meni ihan kivasti, otin nautaa osterikastikkeessa ja se oli kyllä erittäin hyvää. Menin toisen kerran, jolloin klo oli tasan 18 (tai minuuttia vaille), jolloin iltabuffet päättyy, mutta kysyin kassalta, että keretäänkö vielä ottaa, niin vastaus oli vain tylysti, että sulkeutuu klo 18. Sen vielä sulatin, vaikkakin oli huonoa asiakaspalvelua ja kukaan ei tosissaan ollut siivoamassa buffetpöytää eikä ollut siivoamassa vielä 10min jälkeenkään ja ruokaa oli hyvin jäljellä. Katsottiin sitten tiskillä menua ja päädyttiin ottamaan 2 hyväksi havaittua em. annosta. Aioimme maksaa e-passilla, missä oli selkeästi merkattu, että Lime Leaf kuuluu sen piiriin ja olipa seuralaiseni käynyt ennenkin e-passillaan siellä lounaalla. Vanhempi tyly aasialaisnainen asian esittämisen ja sen jälkeen selittämisen, opastamisen ja näyttämisen jälkeenkin totesi vain ettei se käy, kun pomo ei ollut sanonut mitään. Ei puhettakaan, että olisi kysynyt jotain muuta työntekijää avuksi tai muuten koittanut selvittää asiaa, vaikka oli päivänselvää, että sillä voi paikassa maksaa. Ei pahotteluja, ei mitään. Lähdimmä pettyneinä ja nälkäisinä pois. Harmi, että ruoka oli ensimmäisellä kerralla hyvää, mutta ala-arvoisen palveluntason takia en enää koskaan astu jalallanikaan kyseiseen paikkaan! Itsekin olen työskennellyt ravintola-alalla 5 vuotta ja tiedän, että joskus tuntuu siltä, että parempi olisi vaan, kun ei tulisi asiakkaita, mutta työnantajan kannalta kyseinen henkilö on kyllä täysin väärä ihminen hoitamaan tehtäväänsä. Täydellinen asiakaspalvelijan vastakohta.
Järkyttävä lounasruokailu.
Menimme vaunujen kanssa ravintolan nurkkaukseen, jossa emme olisi olleet kenenkään tiellä. Silti meidät ohjattiin vaunujen kanssa sisäänkäynnille, mikä on vielä ok. Ruuan laatu oli surkea. Monipuolinen mutta ei thaimaalainen vaan oikeastaan pikaruokaa.
Lopulta lähdimme, kun keski-ikäinen mandariini-kiinaa puhuva nainen korjasi pöytämme sillä välin, kun olimme hakemassa ruokaa. Kun palasimme pöytään, tuli sama nainen ja löi vesikannun lähes tyhjänä takaisin pöytään hyvin loukkaavasti. Työskennelleet naiset myös mulkoilivat loukkaavasti puolisoani vähän väliä.
Huom! Kyseinen paikka on ilmeisesti malesian kiinalaisten ylläpitämä, joten on turha odottaa thaimaalaista tai malesialaista ystävällistä palvelua.
Ruoka hyvää, palvelu ei.
Olimme isomman porukan kanssa syömässä, ja alkuruuat tulivat kaikille eri aikaan, ja pääruuan kanssa osa oli jo ehtinyt syödä annoksensa melkein kokonaan ennen kuin viimeinen seurueestamme sai ruokansa.
Palvelu oli mitäänsanomatonta, osittain töykeähköä. Tuli hieman sellainen olo ihan kuin asiakkaita ei paikkaan haluttaisi. Varsinkin nuorehko tarjoilija oli selvästi asenteella EVVK -liikenteessä, koska muljautteli ilmeitä välillä. Lisäksi tarjoilija ei kysynyt tilauksen yhteydessä juomia, ja häipyi pois kysymättä niitä kaikilta. En ostanut väkisin sitten juotavaa vaikka olisin halunnut kun ei kerta raha kelvannut :)
Myös erittäin huono asia oli se, että lautasia alettiin kerätä pois vaikka puolet pöydästä oli vielä ruokaansa syömässä. Samoin laskua ei tuotu pöytään vaikka ravintola oli tyhjillään. Jäi siis vaikutelma että ihan perusasiat ravintolapalvelusta oli hukassa. Hymyntynkää tarjoilijalta tuli vasta kun raha kilahti kirstuun
Ruoka itsessään oli hintaansa nähden ihan laadukasta. Eli curry vihreällä kastikkeella oli maittavaa ja sopivan tulista. Riisi ikävä kyllä näytti hieman vanhalta
Olen käynyt syömässä lounasta satunnaisesti usean vuoden ajan ja ollut paikkaan kaikinpuolin tyytyväinen. Nyt menin perjantaina klo 12 aikaan lounaalle vaunuissa nukkuvan yksi-vuotiaan kanssa. Paikka oli täynnä mutta noutopöydän läheltä löytyi vapaa pöytä. Jätin vaunut pöydän viereen ja menin maksamaan. Yllätyksekseni sainkin kuulla voimakkaasti aksentoidulla englannilla keski-ikäiseltä aasialais ... naiselta hyvin käskevään sävyyn: BABY AWAY GO GO ja nainen viittoili ravintolan perälle. Ymmärsin että hänestä vaunut olivat tiellä. Vieressä oli pöytä josta oli juuri lähdetty ja johon vaunut saisi seinän viereen ja sanoin että voin siirtyä siihen. Vastauksena oli vain entistä äänekkäämpi BABY GO GO ja viittoilua ravintolan perälle. Yritin vielä hetken selittää että haluaisin todella istua tässä ja että eihän tässä olla kenenkään tiellä mutta tämä ei auttanut. Eli selvästikään paikka ei halua vaunuja viemään asiakaspaikkoja ja lapsia mahdollisesti parkumaan ja häiritsemään asiakkaita. En jäänyt syömään vaan lähdin pois. Eipähän tarvitse enää tähän paikkaan vaivautua.
Community
Bilder
Fans (12)
Diese Leute haben dieses Restaurant als Favorit markiert..