Cafe Sinuhe
Reviews (14)
These reviews don't affect the average
"Akvaariossa" kolmisen viikkoa sitten lauantaina berliininmunkin hillo maistui homeelta.
(Lapseni oli syömässä, kertoi asiasta kotiin palattuaan, ei ollut antanut myyjälle suoraa palautetta).
Samoin kuin joku muukin aiemmin, myös minä etsin palautelomaketta netistä, en löytänyt. Nyt löysin tämän kanavan, toivottavasti menee viesti perille.
Tympeä kahvila. Henkilökunta todella tylyä. Ruoka mautonta ja kallista. Viihtyvyys todella surkea.
Asiakaspalvelun heikko laatu tympii jokaikinen kerta. Aina päätän, että nyt oli viimeinen kerta, mutta taas jossain vaiheessa tulee hakattua päätä seinään. Valikoima on ihan mitä sattuu, ei voi koskaan luottaa siihen, että omaa suosikkisämpylää on saatavilla, ja sämpylöiden laatu ei myöskään täytteiden osalta ole tasaista. Sitten jos joskus asiallisesti huomauttaa tyyliin että olisi kiva jos tomaattia olisi leivän sisällä enemmän, saa kyllä sellaisen katseen ja tuittuilun kaupan päälle.
Miten voi olla aivan ylivoimaista pöytien pyyhkiminen,sekä triossa että mariankadulla. Pöydät aina likaisia,jos henkilökunta käy keräämässä pöydästä astiat,pöytiä ei pyyhitä.Sikamaista.
Olen ollut Akvaarion asiakas n.
20 vuotta ja viime kuukausina olen ollut todella pettynyt palvelun tasoon.
Nuoret tytöt eivät hymyile, he eivät muka ehdi tehdä mitään ja joka kerta kahvilusikat ovat likaisia.
Asiasta olen huomauttanut useaan otteeseen, mutta tyttöjä ei selkeästi kiinnosta asiakaspalvelutyö eikä Lahden parhaimman kahvilan maineen ylläpito.
Olen todella pettynyt. Vakiohenkilökunta on mainio, mutta nuorten tyttöjen toimiin pitäisi jo pikku hiljaa puuttua.
Pian olen entinen kanta-asiakas.
Koska koko Sinuhen konsernin sivuilta ei löydy yhden ensimmäistä sähköposti-osoitetta johon asiakaspalautteen osoittaa, oli tämä ainoa väylä se verkossa tehdä. Toivottavasti asianomaiset lukisivat tämän joskus edes sattumalta. Käytämme työpaikan kanssa Trion Sinuhen Delin palveluita ja haemme usein salaatteja ja wrappeja. On todella todella turhauttavaa kun henkilökuntaa delissä vaihtuu niin tiuhaan, niin esim wrapit pyöritellään kasaan ihan miten sattuu ja harjoittelijan tekemänä se yleensä hajoilee käsiin kun on tehty miten sattuu. Toiset työntekijät esim levittävät levitteet koko lätyllä kun taas toiset lataavat lusikallisen kutakin levitettä yhdeksi pieneksi täpläksi keskelle lettua. Kiva siinä sitten haukata koko kastikekasa vain yhdestä kohtaa wrappia. Toinen asia mikä raivostuttaa on että kun myyjä kysyy mitä kasviksia laitetaan, niin kun olet vastannut siihen niin samaan syssyyn onkin mahdollisesti voinut mennä jo kuivattu sipuli vaikka toiset myyjät kysyvät sen erikseen. Todella epätasalaatuista palvelua, välillä antaisin nelosen ja välillä täyden kympin. Ei varmasti vaatisi pajon kouluttaa työntekijöitä toimimaan samojen standardien mukaisesti sillä huonosta kokista kärsii sitten koko firman maine. Kiitos ja kumarrus.
Suhteellisen edulliset ruokaisat salaatit. Palvelussa en ole huomannut vikaa, sitä perussuomalaista, johon suomalaisena pitäisi olla tottunut. Kyllä sut huomataan, jos osaat käyttää ääntäsi. Minulla kahvilassa pääasia on hyvä tunnelma, ei se muutama minuutti, jota palvelu kestää. Täällä käy kaikenikäisiä ihmisiä ja voi rauhassa istuskella, lueskella tms. Sämpylät ja pullat on yhtä mielikuvituksettomia kuin kaikkialla muuallakin Suomessa. Sesonkituotteet saattaa yllättää todella positiivisesti. Laktoosittomia tuotteita on aika huonosti saatavilla. Tämä on kuitenkin ainut kunnon kaiken kansan kahvila Lahden keskustassa (rannassa on sitten Kariranta), muita ei nyt vaan ole. Trion Sinuhe on vähän liian askeettinen ollakseen viihtyisä. Toiset kahvilat on liian kalliita, hienoja, syrjässä, huonosti auki tai täynnä teinejä. (Robert Coffee, sulkee aikaisin: pieni ja kallis, Kauppahallin kahvilat sulkee klo 17, Sokoksen kahvila on iltaisin täynnä teinejä, samoin kuin Trion paikat)
Yhdyn kahteen viimeseen kommenttiin. Eipä paljoa kiinnosta mennä, kun suomeksi sanottuna paskan palvelun jälkee pitäis vielä omat astiat viedä paikoillee(triossa). Eipä paljoo kiinosta viedä, kun ei voi vaivautua kummaskaan paikassa hymyilemään tai olemaan ystävällinen. Ihan pikku juttuja hei. Hymyily ees. Töykeät vastaukset myös tympii sekä työntekijöiden haukkuminen asiakkaideiden kuullen. Huoh. Vanhukset täältä varmaan korkeintaa hyvää palvelua saa, kun tuntuu heitä olevan aina näissä paikoissa.
On vähän sen suuntaista kokemsta että asiakkaat ovat tässä paikassa vaivoiksi. Melko tylyjä tätejä tiskin takana jotka keskittyvät välillä niin innokkaasti tekemään sämpylöitä etteivät huomioi asiakasta. Aivan kuin sämpylöiden väsääminen olisi heidän tärkein tehvänsä. Ilman asiakkaita ei niitä sämpylöitä tehdä joten huomioivampaa palvelua, kiitos. Ai niin, ei muuten kannata erehtyä kysymään vessan avainta, vastaus saattaa olla yllättävän tyly ;)
Olemme käyneet sekä TRIO:n ja Mariankadun kahvioissa. Molemmissa asiakaspalvelu on ollut töykeää. Henkilökuntaa näyttää siltä ettei heitä kiinnosta. Ei olla saatu kertaakaan ystävällistä vastaanottoa eikä usein katsota asiakasta edes silmiin. Viimeisimmällä kerralla myyjä ei sanonut sanaakaan, ei edes paljonko ostokset tekivät.
Community
Fans (0)
These people have marked this restaurant as a favourite.