Kuningas
1 arvostelu
Hyvässä ravintolassa on hyvää ruokaa :3
Ansiomitalit
Blogi
Arvostelut (1)
Yli 2 vuotta vanhat arvostelut
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Hyvää ruokaa!
Tilaamme perheen kanssa aina täältä pizzaa! Ruoka on maittavaa ja maukasta, vaikka päätyykin nopeasti perheemme suihin. :)
Suosittelen todella juuri tätä paikkaa jos, sattuu olemaan nälkä tai tarvitsee vaihtelua koti ruuasta.
(Ps. Kuningas pizza on lemmpparini. ;) )
Kokemus: Lounas
•
Hinta: 8€
•
Lisätty: 19.06.2024
Arvosana: 0