Tähti Pizzeria
Asiakaskokemus
Arvostelut (4)
Ravitolas!
Tosi hyvä meininki.
Hyvää ruokaa.
Syosittelen muillekin
Todella suuret annokset, viimeksi tilasin kebab juustoperunoilla, älyttömän suuri annos, ei kerralla jaksanut syödä. Myös pita kebab on suosikkini, suuri annos, paljon kebab lihaa, ihana pitaleipä
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Hyvää ruokaa!
Tilaamme perheen kanssa aina täältä pizzaa! Ruoka on maittavaa ja maukasta, vaikka päätyykin nopeasti perheemme suihin. :)
Suosittelen todella juuri tätä paikkaa jos, sattuu olemaan nälkä tai tarvitsee vaihtelua koti ruuasta.
(Ps. Kuningas pizza on lemmpparini. ;) )
Erityisesti miellyttää pita-kebab, koska leipovat itse sen leivän, joka on taatusti tuore. Anoksella lähtee isompikin nälkä, ja maku on raikas, ja hyvä. Voin suositella! Em. hinta on pita-kebabin.