Cafe Steiner
Asiakaskokemus
Arvostelut (37)
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Ruusut ja risut. Palvelu ok kahvi hyvää mutta aika haaleaa jos maitoa lisää niin kylmää.Eikö niitä lämpölevyjä saa isommalle.Kävimme kahvilla lauantaina 30.1 ja ostin kinuski päällysteisen kakun palan oli maukas ja tuore.2Helmikuuta otin valitsin taas samanlaisen .Ilmeisesti edellisviikosta jäänyt oli tosi kuiva ja elttaantunut ei viitsitty heittää roskiin,
Olen yllättynyt näistä kommenteista. Itse, jo 15 asioineena, ei moitteen sanaa ruoasta tahi palvelusta!! Enemminkin olen yllättynyt aina siitä miten runsaat salaatit ovat. Kiitos myös ystävällisestä palvelustanne.
Asiakaspalvelijat saisivat olla hiukan iloisempia ja ystävällisempiä. Salaattivitriinissä lenteli pieniä kärpäsiä pari viikkoa sitten siellä salatilla poiketessani. Huomautimme ystäväni kanssa pilke silmäkulmassa työntekijälle, mutta hän vain huitaisi kärpäsiä kädellään ja se siitä... Öööö... Just.
Olin tänään ystäväni kanssa syömässä sen perinteisen salaatin. Kävimme siinä aamupäivällä ja halusimme salaattiimme lämmintä kanaa, se ei ollut valmista. Kävimme kiertelemässä ja tulimme takaisin, meille sanottiin, että noin 10 min niin saa. Tulimme taas takaisin, kana oli melkein loppu ja ystävälleni kaavittiin kanat pannun pohjalta, noh olimme tyytyväisiä, kunnes.. Jäimme istumaan aivan salaattipöydän viereen ja seurasimme ja hymähtelimme, kun kaikki halusivat tätä lämmintä kanaa, pannuja oli yksi. Salaattibaariin tuli mies asiakas, joka kyseli koska lämmin kana olisi taas valmista, myyjä vastasi, että noin 5 min. Mies poistui ja kehuskeli tulevansa takaisin. Katsoimme taas, kun kana meni parempiin suihin ja siinä vaiheessa jo mietimme miestä ja hänen pahaa mieltään, kun palaa. Mies palasi ja kuuli, kun edellä oleva asiakas kysyi onko lämmintä kanaa vielä, myyjä vastasi, että kyllä voimme jakaa tämän lopun. Mies lähti surkean näköisenä pois.. Istuimme salaatilla noin puolituntia, ja asiakkaita kääntyi pois noin viisi, kysyttyään saako lämmintä kanaa ja ei saanut. Asian pointti oli se, että emme voi sitten ymmärtää mikä siinä on niin vaikeaa valmistaa sitä jatkuvalla syötöllä. Kypsyminen kestää, joten silloin kun pannu josta me saimme meni tyhjäksi, niin miksei siihen voinut heittää uutta satsia tulemaan.. No, omapahan on menetyksenne, menettävät asiakkaita ja en varmasti ole ainut joka tämän kyseisen asian on huomannut.
Onko tarjoilijatytöillä joku naamaraja vai miksen saanut palvelua ollenkaan? Siis takanani olevat asiakkaat palveltiin kaikki kolme ennen minua. Lähdin pois. Törkeää.
Olen käynyt kyseisessä kahvilassa jo monta vuotta. Hinta laatu suhde on selkeästi huonontunut omistajavaihdoksen myötä. Ostin viimeksi mozzarella kinkku patongin ja niin kuin joka kerta patonki oli todella kuiva! Kitalakeni meni patongista rikki ja mozzarellat olivat ihan kuivahtaneita. Mielestäni tämä patonki ei ole 5.90e arvoinen, joskus muinoin olen saman patongin ostanut 3.95e hintaan...
Jonossa oli muutama asiakas, jotka ottivat salaattia mukaan meidän edellä joten toinen työntekijä huudettiin takaa tekemään meille salaatit ja hän oli todella epäkohtelias ja tympääntynyt, eikä edes kysellyt mitä täytteitä haluan kun seisoi vain odottavana salaatti kädessä. Kassalla nuori tyttö joutui näkemään suuren vaivan sanoessaan edes kiitos. Jäi paha mieli huonosta palvelusta, vaikka olen usein käynyt siellä salaatilla ja hyvää on.
Itsekin asiakaspalvelijana tiedän, että pinna voi tosiaankin olla kireä, kun on kiire päivä. Sitä ei silti pidä todellakaan purkaa asiakkaisiin! Olin salaattijonossa, ja kun vuoroni koitti, sanoin kaksi salaattia mukaan kiitos. Myyjä tiuskasi, että take away kassa on erikseen. Samalla hän katsoi hymyillen seuraavaa jonossaolijaa silmiin ja kysyi; mitä saisi olla. Jäin jonon ulkopuolelle seisomaan ja hetken mietin että lähdenkö menemään. Päätin ottaa salaatit. Menin take away kassalle tilaamaan salaattia, mistä ei näe salaattiin tulevia täytteitä. Miksi paikanpäällä syöjät ovat "etusijalla"? Todella huono palvelu. En yleistä kaikkia myyjiä. Myös todella ylihinnoiteltu. Nimim. Maksava asiakas.
Seisoin tiskillä tyttäreni kanssa,meitä päin ei katsottukaa, eli ei kysytty mitä saisi olla. meidän ohi meni rouva salaattinsa kanssa,sanoi kassalle että me emme saa palvelua.tilasimme gluteenittomat sämpylät täytteellä.ne saatuamme,täytettä ei nimeksikään,johtuen varmaan siitä kun sämpylät oli vielä niin jäässä ettei niitä oltu saatu halkaistua kokpnaan,eli melkein puolet jäi syömättä
Salaatti ok, silti - Suosittelen ehdottomasti Kauppahallia, jossa saat taatusti tuoreemmista raaka-aineista tehdyn salaatin 6-7e (sisältäen juomat ja kahvin)!!
Yhteisö
Fanit (0)
Nämä käyttäjät ovat merkinneet ravintolan suosikikseen.