kurnimaha
3 arvosteluaAnsiomitalit
Blogi
Arvostelut (3)
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Annosten koko ei jätä toivomisen varaa ainakaan ruoan niukkuuden suhteen.
Kylläiseksi tulee isompikin mies pelkällä pääruoalla.
Annosten maussa ei ole olut valittamasta, Lammas on ollut jokaisella kerralla mureaa.
Mielestäni ruokalistojen chili kuviin voi uskoa, yhden chilin kuvalla jo hiki virtaa nenävartta pitkin.
Kolmeen vierailukertaan mahtuu sekalaista palvelua. Enimmäkseen miellyttävää ja positiivista. Kerran on pieni unohdus sattunut Lassi-juomien kanssa, eikä sitä osattu valitettavasti pahoitella, mutten anna sille nyt suurta arvoa kokonaisarviossa.
Pikkujouluaikaan perjantai iltana erittäin miellyttävä kokemus ihastuttavassa miljöössä.
Toki ruoka oli arvokkaan oloista, mutta suhteessa paikan palveluun, ruokalajien toimivuuteen ja makuun hinta oli kohdallaan.
Ruoka oli todella hyvää, tarjoilija osasi kertoa kysyttäessä hukan historiaakin. Annokset eivät ole rekkakuskeille, mutta riittivät mainiosti vaikka ennen ruokailua olimmekin olleet kylpylässä nälkää rakentamassa.
Tunnelmaltaan ruokasali oli ihanan rauhallinen ja juhlava.
Tarjoilija lämpeni selvästi illallisen edetessä, ehkä kysymyksemme ja ruokien kehut ja kiitokset sulattivat aluksi hiukan jäykkä tai arvokasta asennetta.
Ruokailijoille neuvoksi voisi todeta, että kannattaa hiukan katsoa missä vaatteissa paikkaan lähtee. Verkkareissa tai farkuissa saattaa tulla tunne, ettei ihan kuulu paikkan luomaan tunnelmaan.
Hinta kohtuullinen annoksen koko ja maku huomioiden.
Perustasoa ja kaikki ruokailijat olivat ruokaan tyytyväisiä. Osalla oli pihviveitset heikkokuntoisia.
ISO miinus palvelusta.
Tarjoilu oli luokatonta ja ylimielistä. Tarjoilijalla ei ollut aavistustakaan esim. anna aina oikealta tarjoa vasemmalta säännöstä. Astiat lähinnä lensivät paikoilleen, osa jopa tarjoiltiin käteen, ei pöydälle. Vaikutti siltä, kuin olisi ollut kovin kiireisessä paikassa vaikka asiakkaita oli vain muutamia. Epäilen, että olikohan omistaja (tai sellaiseksi itseään kuvitteleva) joutunut tarjoilijan rooliin ja siksi suhtautui asiakkaisiin kuin tautiin.
Ylimielisyyttä riitti alkupalojen valinnan silmien pyörittelystä laskun pöytäänlätkäisemiseen kysymättä miten olisimme halunneet laskun jakaa.