Sakura Watamisushi
Kundenerfahrung
Bewertungen (42)
Diese Bewertungen haben keinen Einfluss auf den Durchschnitt
Lauantaina klo 17 tulimme (avoinna klo 20) mutta iso osa susheista oli jo loppu eikä henkilökunta tehnyt uusia. Länpöisista kaksi loppu ja kahvi haaleaa seisonutta. Lounasaikaan toimii vaan ei iltaisin koska ruoat loppu ja henkilökunta seurustelee vain keskenään. Täysi hinta kuitenkin otetaan.
Olen käynyt pari kertaa buffetissa, tykkäsin todella paljon ruoasta, miljöö kaunis, palvelu tyypillistä ei-kielitaitoiselle asiakaspalvelulle.
Ajattelin nyt kokeilla negatiivisista arvosteluista liikaa säikkymättä.
21.2.2016 n. klo 16 riisissä ei maistunut ollenkaan etikka, sokeri eikä suola ja suutuntuma oli sitkeä ja puuromainen. Wasabi piti lisätä itse, valmiina sitä ei ollut lainkaan - sentään inkivääri ja wasabi vaikuttivat tuoreilta vaikkakin tarjoiluastia oli niin suuri että on vaikea uskoa että se määrä kuluisi ennen pilaantumista. Täytteiden tuoreudesta ei löytynyt valittamista, mutta mm. lohi oli leikattu niin ohueksi että osaan siivuista oli tullut reikiä. Pihistelystä huolimatta täytteiden maku oli kuitenkin ihan ok, toisin kuin riisin.
Lohinigireiden seassa oli yksi hieman epäilyttävän näköinen yksilö erillään toisista jossa oli myös hius, ja se säilyi siinä koko vierailuni ajan vaikka ilmeisesti moni siihen pihdeilä tarttui ja muutti sitten mielensä. Ei ollut sellainen tunnelma että olisin halunnut valittaa.
Valmista sushia oli buffetissa aivan liikaa niin että ne liimautuivat toisiinsa ja helposti hajosivat ottaessa, ja riisi ja täytteet ovat ehtineet kuivahtaa. Tilanne paranisi jo huomattavasti jos tarjoiluastioita olisi kaksi ja toisessa olisi kansi kunnes toinen tyhjenee. Misokeitto oli ihan ok, olen saanut esim. Nomussa joskus paljon vähemmän sattumia. Myös kahvi oli positiivinen yllätys, pumpputermoksesta huolimatta maku oli normaali suomalaisen vaaleapaahtoinen kahvin maku ilman mitään havaittavia makuvirheitä.
18 euroa ei vastaa kokemuksen tasoa, vaikka ruoka oli minusta täysin syömäkelpoista niin riisin kertakaikkista laaduttomuutta ei sushi-ravintolalta voi hyväksyä. En odota Suomessa saavani samanlaista hinta-laatu-suhdetta kuin Japanissa, mutta mieluummin kyllä ostaisin 18 eurolla pienemmän määrän laadukkaampaa sushia ja vierailu taitaakin jäädä viimeiseksi. Harmi, mutta toisaalta ymmärrän ettei Suomessa sushi-ravintolaa pysty pyörittämään samalla kustannusrakenteella kuin Japanissa.
Surkea kokemus. Ruoka on erittäin heikkolaatuista. Lohi nigiri näytti erityisen huonolta. Sushin ei kuulu olla tällaista. Hinta/laatu todella heikko. Tampereella on monta parempaa paikkaa (esim. Maruseki, maka, umami). Asiakaspalvelu oli ala-arvoista. Yksi elämäni huonoimmista lounaskokemuksista.
Tyly asiakaspalvelu pilasi tunnelman. Kaunis mutta tympeä Esimies ärsytti niin ettei sushia tee mieli vähään aikaan.
Very nice and wonderful sushi buffet place . With 12 euros you can eat about 20 different tastes of sushi and as much as you want.The price are cheaper than in Helsinki but the quality is good and sushi are fresh .The service are nothing special but quite normal like a lot of other restaurants.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun käyn kyseisessä ravintolassa.
Meitä oli kaksi ruokailijaa. Otimme alkuruokakeitot ja sushilajitelmat. Aasialaistaustainen naisasiakaspalvelija oli täysin hymytön ja tuijotti meitä alkuruoka- ja juomatilauksia vastaanottaessaan tympeän näköisenä. Pääruokatilaustamme tuli ottamaan toinen työntekijä englanniksi.
Alkupalaksi ottamani tofu-misokeitto oli pahanmakuista ja jäi syömättä. Lohi-misokeitto oli ihan ok. Pääruuaksi otin kasvissushilajitelman ja mieheni lajitelman erilaisia kalasusheja. Sushit olivat ihan hyviä, alkupala-astioita ei vaan korjattu pois pääruokia tuotaessa. Pöytien siivouksessa on parantamisen varaa, lähes tyhjässä ravintolassa oli useammassa pöydässä vanhoja astioita ja oman pöytämme pinta oli tahmea.
Laskua odottelimme jonkin aikaa, mutta kun tarjoilijaa ei kuulunut, menimme maksamaan kassalle. Sama tympeän oloinen naistyöntekijä laskutti meitä kalliimmasta kalalajitelmasta, kuin mitä olimme tilanneet (tapanani on aina laskea päässä tilausten kokonaissumma ennen maksamista). Kun huomautimme ystävällisesti, että olimme tilanneet erihintaisen kalalajitelman, työntekijä oli heti hyökkäävän oloinen ja lähti tivaamaan, oliko saadussa annoksessa ollut jättikatkaravun pyrstöjä. Kun vastasimme myöntävästi, hän sanoi, ettei tilaamassamme annoksessa olisi pitänyt olla niitä, vaan olimme saaneet kalliimman annoksen. (Tätä emme olleet edes huomanneet, koska olimme luottaneet saaneemme tilaamamme annokset.) Työntekijän asenne oli erittäin epäasiakaspalveluhenkinen, eikä hän pahoitellut sekaannusta. Hän totesi ylimääräisiä rahoja meille palauttaessaan ivallisesti hymyillen "Ettekö tiedä, mitä ruokia syötte?" Totesin, että on kyllä tarjoilijan tehtävä tuoda asiakkaille oikeat ruuat.
Huonoin kokemukseni ikinä missään ravintolassa. On myös ensimmäinen eat.fi-arvostelu, jonka olen vaivautunut tekemään.
Törkeää "asiakaspalvelua".
Neljän porukalla syötiin sushia buffetista ja muutamista nigireistä puolitimme riisiä sivuun, ja pöydässämme oli ns. "jämälautanen". Lautasella oli yhteensä ehkä noin 15 (jos niinkään monen) nigirin edestä riisiä, mikä ei todellakaan ole määrä eikä mikään neljältä hengeltä. No sitten joku naispuolinen työntekijä tuli koppavasti ilmoittamaan, että ette voi jättää riisiä tuollatavalla syömättä. Kyllä meni ruokahalu!!!
Riisi ei muutenkaan ollut ihan kohdillaan ja aivan mautonta sekä sitä oli susheissa suhteettoman paljon, tietenkin sen tähden, että asiakkaat eivät jaksaisi paljoa ja pelkkä riisi täyttäisi mahan nopeasti. Itsekin kuitenkin blokkailun jälkeen jaksoin syödä yhteensä n. 20 nigiriä/makia, joista maksoin sen 12€, mistä ravintola jäi varmasti hyvin paljon voiton puolelle. Eipähän enää tarvitse kyseisessä paikassa asioida.
Asioimme lauantaina klo 16.
Sushibuffetin sushit olivat siistejä ja niitä oli monia erilaisia, ainakin 10 eri sorttia. Jos haluaa syödä pelkästään sushia, niin tämä on ihan hyvä vaihtoehto. Inkiväärisiivut olivat rusehtuneet ja wasabikin kuivahtanut pinnastaan tarjolla ollessa. Irtoriisi oli järkyttävän kuivahtanutta, en usko että kukaan sitä söisi. Friteeratut kanat ja ravut olivat kuumia, mutta eivät rapeita vaan vetisiä. Kana oli heikkolaatuista koipilihaa. Yhdessä vadissa oli tarjolla jotain lihaa, kenties nautaa. Se näytti toissapäivänä paistetulta, ja oli pinnasta kärvähtänyt ja todella kuivaa. Ulkonäkö ei houkutellut tippaakaan, mutta ihme kyllä maku oli aika hyvä. Lisäksi tarjolla oli chilimaustettua possua, joka oli "ihan hyvää". Sen kanssa olisi kuitenkin tarvinnut riisiä. Kasvispuoli oli olematon: meloninpalat olivat kyllä tuoreita ja raikkaita, mutta sen lisäksi oli vain kurkku-kiinankaalisalaattia, eikä sitten muuta. Kahvista en tiedä, mutta tee oli kammottavaa! Maun perusteella vaikutti siltä, että oli sekoitettu mustaa ja vihreää teetä. Karkkitarjoilu oli kiva lopetus kuitenkin, kun muuta jälkkäriä ei buffettiin kuulunut.
Palvelu oli todella tylyä ja rajoittui vain rahastukseen. Ei edes tervehditty. Omatoimisille ihmisille ihan kiva, mutta ensikertalaiselle hyvin luotaantyöntävää.
Myös 1,5vuotias lapsi maksaa 5euroa, joten oli kyllä kallein meloninpala ikinä!
Aina hyvä ja takuuvarma sushibuffet :) Tampereen parhaita sushipaikkoja. Asiakaspalvelu on ainoa missä olisi parantamisen varaa, mutta siitä huolimatta suuntaan aina tänne kun sushihimo yllättää.