Empanada Tropical
Reviews (12)
Herkullinen ruoka ja tunnelma. Yksi parhaista ravintoloista ikinä. Kannattaa tutustua vantaan simonkylässä:) Tutustukaa ja halpakin on.
Herkullinen ruoka ja tunnelma. Yksi parhaista ravintoloista ikinä. Kannattaa tutustua vantaan simonkylässä:)
These reviews don't affect the average
Empanada oli itselle täysin uusi juttu. Testailtiin läpi kerralla ne kaikki ja omaan makuun maukkaimmat olivat kasvis ja juustoversiot. Paikka oli kulahtaneella ostarilla ja muut paikalla olijat tuntuivat viihtyvän lähinnä nestemäisten ruokien kanssa. Dippien kanssa mättö oli varsin hyvää, hintaan nähden jopa loistavaa ja bonuksena mehuja mitä ei ole ennen vastaan tullut.
Täällä kehutut empandot oli kyllä ihan mauttomia ja liian kuumia, lähes syömäkelvottomia. Smoothien avulla ne sai alas. Smoothiet olivatkin isoja (Kannullinen per naama) ja tehty hyvin eksoottisista hedelmistä. Siitä plussat. Ravintola on erittäin karu. Kävimme arkipäivänä eikä paikalla ollut muita, joten rauhallista oli.
Neljättä kertaa ja aina yhtä hyvää! Lapset myös tykkää!
Take away annos toimii moitteettomasti:raikkaat eksoottiset hedelmäsmoothiet ja maukkaat empanadat. Erinomainen vaihtoehto!!
Loistava ruoka ja juoma, parempia empanadoja kuin Kolumbiassa konsanaan. .. :) Paikan yleisilme parantunut huomattavasti uuden verhoilun ja kunnostuksen ansiosta, soitettu musiikki oli mukavan lounge-henkinen. Viikolla sopivan rauhallista, suosittelen kaikille!!
Erittäin ystävällinen palvelu, smoothiet olivat erinomaisia ja empanadatkin maukkaita. Sisältä aika nuhjuinen paikka, mutta terassi tosi kiva.
Empanadot, dipit, smootiet ja palvelu erinomaista. Terassi plussaa!
Kävimme nälkäisinä hakemassa herkullisia ruokaelämyksiä.
Kuitenkin "baarimikko" sanoi että ruokaa ei ole mahdollista tilata. Tiloissa haisi vahvasti alkoholi. Ruokailutilat olivat täynnä humaltuneena olevia henkilöitä. Pitkän kävelyreissun jälkeen emme siis saaneet mitään syötävää. Tämä ei ollut sitä asiakaspalvelua mihin olen tottunut Suomessa. Voisin ehkä joskus käydä uudelleen jos olen lähettyvillä ravintolaa.
Toivomuksena olisi että ravintolassa tarjoiltaisiin myös syötävää.
Toivon että ravintolan tulevaisuus on parempi kuin se miltä se näytti.
Community
Fans (0)
These people have marked this restaurant as a favourite.