AMR
15 arvosteluaAnsiomitalit
Blogi
Arvostelut (15)
Nämä arvostelut eivät vaikuta keskiarvoihin
Ihana, rauhallinen pieni kahvila. Isäntä ja emäntä ystävällisiä ja kohteliaita. Ruistoast oli ihana, mutta hintaansa nähden aivan liian pieni. Mielestäni siis hieman turhan kova hinta ko. tuotteesta, mutta herkullista oli! Takahuoneessa oli tila käytetty hieman hassusti. Se voisi olla enemmän olohuonemainen, sohvaa ja nojatuolia :) Tulen uudestaankin!
Kävimme syömässä LuxEat-menun ja yllätyimme positiivisesti. Rosterissa on tullut käytyä aiemminkin ja laatu on aina ollut hyvää. Hieman pelkäsimme, että tällainen edullisempi erikoismenu olisi todella pieni tai vähemmän panostettu, mutta eipäs ollutkaan. Jaettavat alkuruoat olivat aivan ihania ja runsaita! Väliruoka, jossa oli mustekalaa oli myös erittäin herkullista, mutta liemi jäi syömättä koska ei tarjottu lusikkaa tai leipää, jolla sen kauhaista. Mieluusti olisin herkutellut ruoan loppuun. Se oli sääli. Pääruokana oli härkää ja se oli aivan ihanaa ja riittävän kokoinen annos. Jälkiruoka oli hieman pettymys kuitenkin. Emme seuralaiseni kanssa pitäneet kumpikaan tällaisista pähkinäkakuista, joita todella usein menuissa tarjotaan. Oli kuivaa. Mieluummin vaikka mehevää porkkanakakkua tai vaikka jokin simppeli suussasulava omenapiiras. Kokonaisuudessaan menusta jäi hyvä mieli. Tarjoilu oli hyvää, hieman epätasalaatuista paikoin ja olisi ollut kiva jos yksi tarjoilija olisi pysynyt pidempään. Nyt tarjoilija vaihtui jatkuvasti. Hieman lisää henkilökohtaisuutta, niin avot! Tulen kyllä uudelleen, Roster on rento ja laadukas samaan aikaan!
Kokemus ei ollut hääppöinen.
Palvelua ei ollut. Emme saaneet suosituksia, meille ei myyty mitään. Tarjoilija toi viinit tokaisten "noni". Hymähteli vain.
Harmittelimme, kuinka kiva idea on toteutettu niin huonosti. Esimerkiksi miljöö todella vanha, eli 80-luvun jälkeen tuskin tehty mitään. Tuli mieleen ehkä enemmänkin vanha keski-eurooppalainen pubi, tosin nekin usein aidommin toteutettu. Sekä palvelu että sisustus kaipaisi faceliftiä!
Todella sääli, etteivät omistajat panosta!
Söimme maistelumenun. Kaikki ruoat erinomaisia ja tunnelma ja palvelu kohdallaan. Meitä hieman harmitti paikan akustiikka. Oli vaikea kuulla jopa edessä istuvan puhetta, koska oli niin hälyistä ja naapuripöydän kova nauru sattui korviin.
Paneroitu possu oli aivan liian kallis suhteessa siihen kuinka paljon (vähän) syötävää siinä oli.
Oli kuin olisi maksanut 17€ alkupala-napostelusta. Maussa ei ollut vikaa, mutta paneroinnin alla ei ollut itse lihaa kuin ehkä neljäsosa koko "nugetista", loppu oli luuta. Ei myöskään sisältänyt mitään kastiketta. Syöjä pettyi pahasti.
Tirisevä ankka sitä vastoin oli oikein hintansa väärti ja todella herkullinen.
Palvelu huononi sitä mukaa kun ravintola täyttyi. Kulttuurierotkaan eivät ole peruste tylyhkölle kohtelulle.
Herkullista japanilaista "pikaruokaa". Ei valittamista. Paitsi vähän liian tulista omaan makuuni, vaikka minulle luvattiin tehdä miedompi annos. Ensi kerralla valitsen vain toisen annoksen.
Käytimme cityshoppari-edun, jolla saimme hyvin edullisesti kolme ruokalajia. Annokset olivat hyvin simppeleitä, mutta maistuivat herkullisilta. Palvelu oli hyvin rentoa ja ilmapiiri kiva intiimi. Voisi kuvitella tulevan uudelleenkin,
Tulimme ravintolaan kokemuksen ja ruokaperinteiden perässä.
Saavuimme paikalle illan ensimmäisinä ja valitettavasti koimme tilanteen hyvin kiusalliseksi, kun koko avokeittiön henkilökunta toljotti meitä ikään kuin arvioiden päästä jalkoihin. Muutoin vastaanotto oli ystävällistä. Voisi kuitenkin kiinnittää huomiota siihen, ettei asiakkaalle tule tällaista arvosteltua oloa.
Ravintolakokemus oli elämys ja nautimme kaikista ruoista. Eritoten yksi, vaalea tarjoilija (Maija?) tuntui välittävän asiakkaista ja oli todella luonteva. Muut tarjoilijat olivat perusystävällisiä, mutta ehkä liian hätäisiä, sillä olisimme halunneet kysyä annoksista lisää. Kalliiksihan tuo vierailu tuli, eikä kaikki annokset "niin erikoisia" olleet että niistä olisi halunnut maksaa niin paljon. Arvostamme kuitenkin ravintolan ideaa ja työtä, joten suosittelisimme sitä muille ruokaihmisille. Viinit olivat erinomaisia ja sopivat ruokalajeihin mainiosti.
Viikonlopun lounasbuffet sisälsi erinomaisia uusia makuelämyksiä.
Olimme ensi kertaa syömässä afrikkalaista ruokaa ja yllätyimme positiivisesti. Paikka ei ole mikään tunnelmallinen, mutta sitä sen ei kai ole tarkoituskaan olla kun lupaavat afrikkalaista kotiruokaa.
Palvelu oli ystävällistä. Chilisoosi oli seuralaiseni mielestä yksi parhaista!
Briossin ihmisillä ei ole palveluasennetta.
Jouduimme valitettavasti pettymään, kun halusimme jotain ekstraa arkiaamuksi ja kävimme Briossissa aamiaisella. Paikka ja tuotevalikoima on houkutteleva, mutta palvelua tytöt eivät osaa. Pieni aamukiirus näkyi kasvoilla. Kun saavuimme, tiskissä ei vielä ollut täytettyjä leipiä valmiina. He suostuivat kuitenkin sellaisen tekemään, mutta eivät olleet kiinnostuneet tarpeistani asiakkaana. Leivän väliin tuli pari palaa perusjuustoa, kurkkua, salaattia ja tuorejuustoa. Liian usein leivät pilataan Helsingin kahviloissa tuorejuustolla, josta harvat pitävät. Olisi ollut hyvää palvelua, että jos kerran leipiä ei ole valmiina ja sellainen asiakkaalle tehdään, voisi 1. kertoa mitä leipä sisältäisi (haluan tietää mitä tilaan) 2. kysyä mitä toivosin leivän sisään. Leipä taisi maksaa reilu 5€ ja se siis vain parista palasesta juustoa...katteet kohdillaan. Huonoon fiilikseen vaikutti kuitenkin päällimmäiseksi täysi piittaamattomuus asiakkaan toiveista ja siihen suhteessa kova hinta. Minua ei haittaisi edes, että joudun hieman odottamaan, kunhan tuote ja asenne olisivat kunnossa. Seuralaiseni otti aamiaislautasen, joka oli ihan hyvä kokonaisuus. Kahvi oli kuitenkin kuulemma pahaa.
Minusta on harmillista, että näinkin houkutteleva ja potentiaalinen paikka pilaa asiakaskokemuksen sillä, ettei oikeastaan kiinnosta panostaa. Moni asia jätetään ns. puolitiehen. Nyt siis tsemppiä tytöt, asiakaslähtöisyyttä!